Petra is een meisje die aan de pil is maar geen condoom gebruikt, iedere maand rond haar maandelijks feestje is er dan weer de spanning.
'Wordt ik 't of wordt ik 't niet?' Als er ook maar één dag over tijd is wordt een zwangerschapstest gehaald, met gelukkig tot nu toe altijd een negatieve uitkomst.
Nu ben ik niet zo'n zorgenpiet eigenlijk, ik zou me zorgen maken als ik 6 of 7 dagen te laat zou zijn.
Dan zou ik overwegen ene te halen...Wat mij wel zorgen baart leuke woordkeuze
is dat er tegenwoordig enorm veel meiden zijn die niet merken dat ze zwanger zijn en naar de eerste hulp gaan omdat ze 'misselijk' zijn, ondertussen blijken ze 6 cm ontsluiting te hebben!
Of dat er meiden zijn die gewoon ongesteld blijven worden tijdens hun zwangerschap en daardoor 'niks merken'.
Als laatste de Morning after pil, dat is ook zoiets. Ik persoonlijk heb m nog nooit gehaald.

Dus nu is het aan jullie. Wie heeft hier al eens uit voorzorg zwangerschapstesten gehaald omdat je een voorgevoel had of het misschien wel voelde aan je water...
Of misschien wel een kind heeft en de zwangerschap ook niet gemerkt heeft?Zelfde voor de Morning-after pil, wie heeft hem wel eens gehaald?
Het is niet om iemand te kwetsen, beledigen of zwart te maken. Het is écht puur uit nieuwsgierigheid!
Schaam me er ook niet voor, beter het zekere voor het onzekere!
Ik zie 't vanzelf wel, als ik een gedachte heb ga ik wel ene halen en doen en mocht ik dan toch zwanger blijken, daar zijn oplossingen voor. 
).
.