Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
apple01 schreef:Ik heb ook een keer nierbek ontsteking gehad als kind. Ik weet er 1 ding van. Dat ik kapot ging van de pijn. En niks meer kon. Drink je goed? Veeg je op de juiste manier af? (stomme vraag) etc. ?
_Tara_ schreef:Heb je er al eens over gedacht om meer in het "alternatieve" (vind dat altijd zo'n rotwoord) circuit te zoeken? Bij een homeopaat ofzo langs gaan. Ik weet niet precies hoe en wat. Zeker ook naar de huisarts enzo blijven gaan natuurlijk. Het klinkt toch wel vrij ernstig.
_Tara_ schreef:Ik geloofde er zelf ook niet in, tot ik merkte dat 't echt wel helpt. Zeker als artsen niet meer weten wat je hebt, zou ik 't toch in overweging nemen. Maar ieder z'n eigen ding natuurlijk. Wel zwaar balen als je je zo rot voelt en geen arts weet wat 't is.
kimmie1 schreef:Ik kopieer deze post even uit een ander topic, verhaal is nog wat uitgebreider maar dit is de grove lijn:
Ik heb een soort gelijk iets gehad, niets tot heel licht iets te zien in mn urine. Ook op kweek bij het ziekenhuis geweest en kwam eigelijk niets uit. Meerdere antibioticakuren gehad, tijdens een kuur ging het wel, daarna kreeg ik weer vreselijk pijn, (en das licht uitgedrukt) in mn zij/rug. Ik kon alleen nog maar overgeven van de pijn en zelfs morfine hielp niet. Ook een buikecho, foto en ct-scan gehad van mn hele buik, ook hier kwam niets uit, er werd gedacht aan een niersteen/nierbekkenontsteking. Ik heb uiteindelijk een kuur van drie maanden antibiotica gehad en toen was ik er eindelijk vanaf.
Dakota_75 schreef:Je zou kunnen vragen om een scan, ik heb namelijk ook last van nierstenen gehad en er zit nog steeds een steen waar ik gelukkig geen last van heb. Op foto's en echo's is bij mij niets te zien, maar op de scan wel. Ik heb meerdere stenen uitgeplast overigens.... Dus een 'blanco' echo en foto hoeft niet persé te betekenen dat je geen nierstenen hebt.
guenivere schreef:Ik had precies dezelfde klachten die jij had. Ben 2,5 jaar aan het dokteren geweest. Ze wouden me vaak niet doorsturen en heb zowat elk onderzoek gehad. Uiteindelijk bleek ik een chronisch geïrriteerde galblaas te hebben waar behoorlijk wat galstenen in zaten. IK ben geopereerd en ze hebben mijn hele galblaas verwijderd, daarna nooit weer last gehad.
blazelover schreef:Ja de galblaas is ook een mogelijkheid, alleen weet ik niet of de ontstekingswaarden dan zo goed te zien zijn in de urine! en verder ligt het er ook wel een beetje aan waar de pijn zich lokaliseerd (hoog of laag in de rug?)