Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mogen we hopen natuurlijk :p haha. Sterkte! en succes
komt helemaal goed
Even doorbijten! Miracle_ schreef:Was het een ingrijpende operatie, TS? Als ik vragen mag.
Veel beterschapEven doorbijten!

suikermeisje schreef:mijn vriend moet ook nog een keer zoiets krijgen, zal hem dit maar niet laten lezen want dan laat hij het helemaal niet meer doen terwijl hij nu af en toe nogal hard praat en dat niet doorheeft dus boos wordt als je zegt dat die wel wat zachter mag praten
maar sterkte ermee zeg! Hoop voor je dat het snel wat beter gaat met je
. Nee gein, t is niet echt prettig om t mee te maken maar ik hoop dat het wel nut heeft! tnx
maarja hij hoort dingen ook vaak niet of hij wil het niet horen, oftewel hij wordt echt doof en het schijnt best groot gat te zijn wat hij heeft. Is het niet een heel erg risicovolle operatie? suikermeisje schreef:ja idd als het maar nut heeftmaarja hij hoort dingen ook vaak niet of hij wil het niet horen, oftewel hij wordt echt doof en het schijnt best groot gat te zijn wat hij heeft. Is het niet een heel erg risicovolle operatie?
Die poging is mislukt aangezien het 'lapje' bij mij verschoven was.
) maar het principe is hetzelfde.. Heb je ook een drukverband gekregen?
Neej schreef:Oh dat is een rotoperatie, bij mijn zusje hebben ze wel tot 3 keer toe d'r oor omgeklapt.. Die had wel een andere aandoening (wildgroei bij d'r trommelvlies, heeft een naam maar kan er nou zo gauw niet opkomen) maar het principe is hetzelfde.. Heb je ook een drukverband gekregen?
Pff sterkte hoor morgen! En hopelijk ben je gauw van de pijn af
Trouwens, je topic hoort beter op MW, dus ik ga 'm even verplaatsen![]()
LZP > MW

en buiten dat leek ze net een piraat hahaha