Nog 1 nachtje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ManonGrr

Nog 1 nachtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 21:46

Pff jongens,
Ik ben vrijdag aan me oor geopereerd, sindsdien veel last van gehad. Vanaf gister ging het beter en morgenochtend mag ik op controle. Vandaag de hele dag nergens last van gehad en oo wat doet het nu een pijn..:S
Sorry, moest t ff van me afschrijven. ff moed inpraten haha. Nog 1 nachtje..

leeneliefje

Re: Nog 1 nachtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:48

aaah dat is balen zeg! Sterkte, en het komt vast goed, de dokter zal er vast een oplossing voor hebben :j mogen we hopen natuurlijk :p haha. Sterkte! en succes :) komt helemaal goed

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:50

Och...arme jij :(:) . Hopelijk gaat het snel helemaal de goede kant op...Succes morgen.

tootje71

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:52

paracetamolletje ?? sterkte !

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:53

Was het een ingrijpende operatie, TS? Als ik vragen mag.
Veel beterschap :(:) Even doorbijten!

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 21:53

Dankjulliewel! Paracetamolletjes gaan niet meer werken naast de diclofenac(hoe schrijf je het..) en de panadol(hoe schrijf je 't :P )

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 21:55

Miracle_ schreef:
Was het een ingrijpende operatie, TS? Als ik vragen mag.
Veel beterschap :(:) Even doorbijten!

Het was een ooroperatie waarbij m'n oor van achter werd opengesneden om een gaatje in mijn trommelvlies dicht te kunnen maken. Heeft in totaal zo'n 1,5 uur geduurt onder volledige narcose. Ik vond het behoorlijk ingrijpend, ook omdat het mijn eerste keer was onder volledige narcose. bedankt voor je berichtje!

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:00

Sterkte meis!
En hopen dat morgen alles goed is :)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 22:51

mijn vriend moet ook nog een keer zoiets krijgen, zal hem dit maar niet laten lezen want dan laat hij het helemaal niet meer doen terwijl hij nu af en toe nogal hard praat en dat niet doorheeft dus boos wordt als je zegt dat die wel wat zachter mag praten :+
maar sterkte ermee zeg! Hoop voor je dat het snel wat beter gaat met je :)

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 22:56

suikermeisje schreef:
mijn vriend moet ook nog een keer zoiets krijgen, zal hem dit maar niet laten lezen want dan laat hij het helemaal niet meer doen terwijl hij nu af en toe nogal hard praat en dat niet doorheeft dus boos wordt als je zegt dat die wel wat zachter mag praten :+
maar sterkte ermee zeg! Hoop voor je dat het snel wat beter gaat met je :)

hihi dat doe/deed ik ook altijd.. omdat je jezelf niet hoort xD Even voor je vriend; Valt allemaal wel mee joh, je gaat lekker slapen, krijgt daarna heeeeel veeel pijnstillers en daarna praat je niet meer te hard dus hoef je ook niet meer boos te worden :+ . Nee gein, t is niet echt prettig om t mee te maken maar ik hoop dat het wel nut heeft! tnx :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 23:06

ja idd als het maar nut heeft :(:) maarja hij hoort dingen ook vaak niet of hij wil het niet horen, oftewel hij wordt echt doof en het schijnt best groot gat te zijn wat hij heeft. Is het niet een heel erg risicovolle operatie?

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 23:09

suikermeisje schreef:
ja idd als het maar nut heeft :(:) maarja hij hoort dingen ook vaak niet of hij wil het niet horen, oftewel hij wordt echt doof en het schijnt best groot gat te zijn wat hij heeft. Is het niet een heel erg risicovolle operatie?

Dan heeft hij zeker ook veel last als de wind waait, en vaak oorontsteking etc? De operatie is niet erg risicovol hoor! Ik heb hiervoor een operatie ondergaan waarbij ze het oor niet hoefde open te snijden(klinkt lekker luguber..) maar gewoon via de gehoorgang iets op het gaatje legde in de hooo dat mijn trommelvlies het ging 'aanbinden' zegmaar. Snap je me nog? :+ Die poging is mislukt aangezien het 'lapje' bij mij verschoven was.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 23:28

Oh dat is een rotoperatie, bij mijn zusje hebben ze wel tot 3 keer toe d'r oor omgeklapt.. Die had wel een andere aandoening (wildgroei bij d'r trommelvlies, heeft een naam maar kan er nou zo gauw niet opkomen := ) maar het principe is hetzelfde.. Heb je ook een drukverband gekregen?

Pff sterkte hoor morgen! En hopelijk ben je gauw van de pijn af :(:)

Trouwens, je topic hoort beter op MW, dus ik ga 'm even verplaatsen :)

LZP > MW

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-11 23:31

Neej schreef:
Oh dat is een rotoperatie, bij mijn zusje hebben ze wel tot 3 keer toe d'r oor omgeklapt.. Die had wel een andere aandoening (wildgroei bij d'r trommelvlies, heeft een naam maar kan er nou zo gauw niet opkomen := ) maar het principe is hetzelfde.. Heb je ook een drukverband gekregen?

Pff sterkte hoor morgen! En hopelijk ben je gauw van de pijn af :(:)

Trouwens, je topic hoort beter op MW, dus ik ga 'm even verplaatsen :)

LZP > MW

Bedankt voor 't verplaatsen! Ik heb (gelukkig) geen drukverband omdat ze een nieuwe methode hebben. Ik heb wel zo'n hele tulband op m'n hoofd, maar dan anders bevestigd. De vorige keer had ik wel een drukverband en dat is nog erger! Ik hoop zo dat 'ie morgen zegt dat alles goed is. Stiekem liep ik een paar uur na de operatie op stal... Ik word helemaal gek van thuis zitten ;(

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 00:03

Geen dank hoor, hoort er bij ;)

Oh je hebt het ook al eerder gehad.. Nouja beter dat je geen drukverband hebt idd, naar wat ik van m'n zusje hoorde was dat echt geen pretje := en buiten dat leek ze net een piraat hahaha _O-

Ik zal iig voor je duimen ;)