Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb trouwens wel een enorme toeter
Nu ben ik sinds twee maanden weer aan het proberen wat af te vallen. De baby krijgt borstvoeding en afvallen lukt wederom niet erg goed, het gaat maar heel traag. Over enkele maanden is ze een jaar en ik verwacht dat dan het grote afvallen weer in gaat zetten.
)
Zonnetje81 schreef:@sjakie: maar de meeste mensen weten toch wel hoe ze zouden moeten eten, maar doen is dan weer een tweede? Ik heb niet het idee dat een dietiste mij nog iets kan leren zeg maar, ik weet alles zo ongeveer wel.
sjakie schreef:Zonnetje81 schreef:@sjakie: maar de meeste mensen weten toch wel hoe ze zouden moeten eten, maar doen is dan weer een tweede? Ik heb niet het idee dat een dietiste mij nog iets kan leren zeg maar, ik weet alles zo ongeveer wel.
Tussen weten en doen zit een groot verschil. Daarnaast kunnen hormonsters gekke dingen met mensen doen.
Daarnaast is gewichtsbeheersing veel meer dan kennis vergaren. Alles staat of valt met de bereidheid tot gedragsverandering. Of een diëtist jou nog wat kan leren is lastig te zeggen. Mijn ervaring leert dat juist de mensen die al veel weten nog heel veel te leren valt
Mensen die niks weten lijken me er meer baat bij te hebben... sjakie schreef:Zonnetje81 schreef:@sjakie: maar de meeste mensen weten toch wel hoe ze zouden moeten eten, maar doen is dan weer een tweede? Ik heb niet het idee dat een dietiste mij nog iets kan leren zeg maar, ik weet alles zo ongeveer wel.
Tussen weten en doen zit een groot verschil. Daarnaast kunnen hormonsters gekke dingen met mensen doen.
Daarnaast is gewichtsbeheersing veel meer dan kennis vergaren. Alles staat of valt met de bereidheid tot gedragsverandering. Of een diëtist jou nog wat kan leren is lastig te zeggen. Mijn ervaring leert dat juist de mensen die al veel weten nog heel veel te leren valt