Sinds ik gestopt was met de pil 2 jaar geleden kreeg ik weer een slechte huid, zo'n beetje letterlijk elke crèmetje, zalfje, zeepje etc. geprobeerd natuurlijk, tot ik me op een dag bedacht dat ik nooit vis eet. Omdat ik vis écht vies vind, ben ik toen visoliecapsules gaan slikken. En wat denk je.. m'n huid werd beter en beter. Op dit moment (ik slik ze nu ong. een maand) heb ik alleen 3 kleine puistjes (moet ook ongesteld worden), en nog een aantal rode plekjes over. Op die plekjes doe ik nu af en toe een beetje teatree olie en that's it.
Mijn tip dus: Kijk eens in je voedingspatroon of je iets mist, en zorg dat je voeding compleet wordt. Ik vind het namelijk wel erg frappant dat het met dat ik die visolie slik ineens weg ging trekken. Het beste is natuurlijk nog altijd echt eten ipv voedingsupplementen, maar aangezien ik het écht niet lust, dan maar zo
Wel uitkijken trouwens dat je niet teveel van iets slikt als je een supplement neemt, de dosis op de verpakking is namelijk meestal teveel heb ik ergens gelezen. Ik slik nu ook 2 visoliecapsules ipv 3 wat op de verpakking staat, en dat is eigenlijk al iets teveel. Weet niet of het bij anderen ook zo werkt, maar ik vond het iig even de moeite waard om te delen
Het zal idd per persoon wel verschillen, maar een goed voedingspatroon is echt heel belangrijk als je een mooie huid wilt. Ik heb zelf ook wel eens periodes dat ik het druk heb en meer snack en fastfood eet dan normaal (normaal eet ik bijna nooit fastfood). Ik merk het dan meteen aan mijn huid, puistjes en mee-eters all over the place
Zodra ik dan weer gezond en gevarieerd ga eten verdwijnen ze
Sheldon is hilarisch!