Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Rebel_Jits schreef:Hoog sensitief persoon bedoel je.
Hier is er eenIk kan bijna alle dingen in het lijstje kenmerken aanvinken. Heb zelfs een werkboek van Elaine Aron gekocht, maar ik kon beter het informatieboek kopen. Het werkboek gaf wel inzichten, maar aan vele opdrachten had ik niets. Ik ben al ver voorbij het punt dat alles me overrompelt. Ik weet van mezelf dat ik na een dag bij mensen helemaal kapot ben en dan gewoon tijd voor mezelf nodig heb.
Neptunus schreef:hier nog een .
ook enorm voor licht en geluid, waardoor ik weer stress van ervaar.
in het donker voel ik mij beter, als de lente zo begint word ik de eerste weken misselijk van de zon door het felle licht.
de tv kan maar heel zacht staan anders ook weer die stress ervan.
spanningen voel ik ook erg aan , en tussen de mensen zijn vraagt ook heel veel van me ( heb ook daarnaast een sociale fobie ).
Gebruikers op dit forum: 7ofhearts, Amberr09, bebble, Chichika, ComscoreBot, Eva1975, frensje, Fris, gett, Gub, Joysieee, manonutjuh, NorwayFjord, ogidni, ontherun, Saartjuh_b, san4nie, SjakieXX, Sonnies, stella92, tirzasarah10, warvel, xJitskee, YaraNls en 39 bezoekers