Hair relaxer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pikeur

Hair relaxer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 12:37

Hoi,

Ik wil echt zo graag stijl haar, maar als ik het 1 keer met de stijltang stijl moet mijn haar daarna gelijk weer een poos 'bijkomen' voordat het weer netjes stijl wil worden...
'k Ben echt geen type die de hele dag met dr haar bezig wil zijn, maar mijn krullen zijn echt heel erg vreselijk dus ik wil gewoon normaal stijl haar zodat ik er wel normaal verzorgt uit zie zeg maar

Nu zat ik zo een beetje te google'en en toen kwam ik iets tegen over 'hair relaxers'. Ik kan wat engelse sites vinden en zo te zien is het ook best heel erg schadelijk als het verkeerd gebruikt wordt := maar heeft iemand hier daar toevallig wat meer informatie over? En mensen die hun haar met zoiets hebben (laten) behandelen?

lesilla

Re: Hair relaxer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 12:39

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 12:43

Ik stijl mijn haar ook regelmatig, heb van mezelf behoorlijke krullen. Een goede stijltang is het halve werk, ik heb een Braun stijltang met ionen.
Voor het stylen gebruik ik spray voor mijn haar wat beschermt tegen hitte. Na het stijlen doe ik een beetje serum van Elvive erin (dat is een oranje flesje) dat spul is echt heel erg goed! Voor heel glad resultaat kun je ook vóór het stijlen wat van dat spul erin doen.

http://www.loreal-paris.nl/haarverzorgi ... serum.aspx

Mijn haar is nu echt heel erg lang, ik stijl het niet zo vaak meer omdat ik gewoon echt een uur bezig ben := Maar als ik het doe (zoals toevallig gisteren) dan zit het ook tot ik mijn haar weer was. Meestal heb ik het dan 2 dagen los en 1 dag in een staart :P
Laatst bijgewerkt door Patriciavt op 12-03-11 12:46, in het totaal 3 keer bewerkt

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-11 12:44

Ja oke maar dat is zeg maar zo'n hele behandeling, ik bedoel eigenlijk dat spul wat je zelf kunt kopen
http://www.drugstore.com/ogilvie-straig ... /qxp145027
of dit
http://diversen.aanbodpagina.nl/wonderstraight
Kan alleen in nederland niks vinden maar ik weet niet zo goed wat ik van dit spul moet denken dan haha.

Zie trouwens nu pas dat ik het in het centrale topic had moeten zetten, is al getemt

Mijn haar is nu ong tot mn navel(stijl dan, met krullen veel korter haha.), ik ben dus ook echt lang bezig en daar heb ik echt geen zin in elke keer weer..
Ik werk ook met dieren van 8 tot 5, en daarna ga ik paardrijden, ik moet dus wel echt elke dag douchen
Laatst bijgewerkt door Pikeur op 12-03-11 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 12:56

Dan is het echt superzonde :j

Die van Elvive zorgt er welk voor dat je geen pluis krijgt, werkt echt fijn :j

Ik wilde m'n haar laten hot-straighten, dan is het stijl-stijl en moet het echt uitgroeien, geen krulletje meer in te krijgen.. Maar dat kost voor mijn lengte zo'n 250.-...
Je kan het ook gewoon laten straighten (koude behandeling, Hizi Hair) dat heb ik al een paar keer gedaan. Dan gaat een groot gedeelte van je krullen eruit en is het stijlen supermakkelijk (dan doe ik er zo'n 15/20 min over ipv een uur nu := ) maar het is niet zo stijl dat je geen krullen meer kan. Dat kost, met mijn lengte, zo'n 125.-

Hotstraighten kan trouwens niet meer overal, ik ken één kapper bij ons in Almere die dat doet..

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 13:18