Ik heb super veel littekens op mijn handen, en ik schaam me er echt voor. Als ik koude handen heb (en dat hoeft nog niet eens zo te zijn) dan heb ik paarse handen. Overal zitten krassen en kleine krasjes. Je ziet ze ontzettend goed. Ik schaam me er zo erg voor, want het ziet er gewoon niet uit. Ik wil heel graag mijn 'normale' handen weer terug. Sommige mensen denken dat ik mezelf snijd, maar echt al deze littekens komen door 1 ding: een kat. Hij is half wild, want het was een boerderij kat. Ook is hij erg speels, en pakt daardoor vaak mijn handen.
Wat helpt nu écht om littekens weg te krijgen? (ik weet niet zeker of het echt littekens zijn, maar volgens mij wel) Mijn handen genezen nu echt zo traag... Ik denk dat het een paar jaar duurt voor ze weer normaal zijn.
Dermatix Is alleen op recept te krijgen. Ik kreeg het voor mijn operatie-littekens, maar het is echt goed spul! Bio-oil heb ik ook, daar had ik veel minder resultaat mee
Kentaro
Geplaatst: 10-03-11 22:29
Paar keer per dag licht inmasseren met Calendula (VSM)! Wereld spul!!!
DDDMakkink
Geplaatst: 11-03-11 11:59
littekens zullen helaas nooit helemaal weg gaan ze kunnen wel minder worden bio-oil schijnt erg goed te werken