ik moet donderdag naar de cardioloog voor een holterkastje. zodat ze een opname kunnen maken van mijn hartslag.
ik heb vrij vaak dat mijn hart onregelmatig loopt, en op zulke momenten ben ik heel erg 'duizelig'.
om het maar zo te noemen.
maar nu de vraag,
sinds ik zo duizelig ben geweest (bij duizelig versta ik hier nu even onder, op dat moment weet ik gewoon niet meer waar ik ben, en draait het allemaal een beetje. heel moeilijk uit te leggen) lijkt alles om me heen zo nep. en dat is écht heel vervelend

dit heb ik hiervoor niet gehad, wel in periode's af en toe, een paar dagen en dan was het weer over.
maar nu heb ik het dus alweer 3 weken ofzo, achter elkaar. kan dit hiermee te maken hebben?
mijn vader dacht dat het kwam omdat je hart dan onregelmatig pompt ofzo, dan komt er soms wat minder bloed naar je hersens?
laatst moest ik een hartfilmpje maken, en in rust is er ook een onregelmatigheid gevonden, dus vandaar dat ik naar de cardioloog moest.
hartritmestoornissen zitten trouwens in onze familie.
Hij kreeg een blackout, en toen hij bij kwam moest zijn lip gehecht worden. Daarvoor ging hij het ziekenhuis in... Hij komt eruit met een pacemaker en defibrilator
. Hij heeft er geen last meer van gehad, maar ik vind het wel een enge gedachte...
)