Krullend haar, wat moet ik ermee?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kitsolu

Krullend haar, wat moet ik ermee?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-11 11:24

Ik heb altijd al krullend haar gehad. Vroeger vond ik het verschrikkelijk, maar tegenwoordig ben ik er heel erg blij mee.

Het enige waar ik mee zit is... wat voor kapsel?!

Ik heb het "lang" (tussen schouders en bh-bandje) en in laagjes. Zo is het al zeker 10 jaar :+ Ik wil onderhand wel eens iets anders, maar wat?
Ik heb aan een bob zitten denken (en het aan de voorkant langer laten), maar hoe korter mijn haar word, hoe meer het gaat krullen. En als het te kort word, lijk ik net een schaap, dan gaat het lelijk krullen. Een bob is dus geen optie.

Maar wat kan ik dan doen? Daarnaast heb ik ook nog een vrij rond gezicht, dat limiteert de (mooi staande) opties dus ook al. En na 10 jaar wil ik wel eens wat anders.

Iemand in het zelfde schuitje? Of tips?

Roxxiejj

Re: Krullend haar, wat moet ik ermee?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 11:30

Klein beetje hetzelfde probleem.. Heb mijn haar nu in laagjes, ondanks dat ik nu permanent heb, valt het heel nonchalant.
Misschien iets van kleur accenten aanbrengen? Weet niet welke kleur je het hebt, maar je kan bijvoorbeeld wat spelen met bruine, blonde en koperen plukjes :j

Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 11:33

Ik heb ook krullen, ik had het vroeger in laagjes gehad, maar daardoor werd het heel bol en dat wilde ik dan ook weer niet, haha.
Ik ga dit ook even volgen, ik ga deze week waarschijnlijk naar de kapper namelijk. :)

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 12:37

Hier exact hetzelfde. Krullen die ik vroeger echt verafschuwde. Brushen, gladtrekken en andere vormen van geweld kregen ze niet getemd dus heb ik ze maar leren appreciëren.

Nu is het dus ook al een eeuwigheid lang en in laagjes, met dat 'kapsel' gedragen ze zich nog het beste :P .

Tips heb ik niet voor je, pieker me voor elk kappersbezoek suf over wat ik ermee kan doen om uiteindelijk buiten te komen met haar dat hooguit bijgepunt is en de laagjes wat bijgewerkt :+ .

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 12:40

Ik heb het kort geleden zo laten knippen

Afbeelding :+:

Ben er zo blij mee! :D

Maar er is hier ook een centraal topic over ;)

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 12:40

Ik heb het probleem ook. Alleen ik heb ook nog eens rood/oranje haar waardoor kleuren eigenlijk ook nauwelijks een optie is (rare effecten en dan zie je er erg snel bleek uit... en blond wil ik niet :Y) ) Ik kreeg pas ook de opmerking naar mn hoofd van n vriendin 'nog steeds hetzelfde haar?' }:0

dus ik lees even mee. :)

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 12:42

Ik heb dit probleem ook met mijn krullen. :))
Dacht er aan om highlights te nemen, ben er nog niet.
Vind het kapsel van _Nancy ook erg leuk. :j
Ben je daar lang mee bezig om die pony weer zo te krijgen?

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 12:45

haha dat kapsel lijkt me ook geweldig, op het punt na dat mijn haar zo zwaar is dat het aan de bovenkant dus weer niet wil krullen, en dan zou ik iederedag een halfuur bezig zijn mn krullende haar te krullen :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 12:45

Eerst moest ik echt ALLES in mijn haar doen,, ik had dat dure spul van curls rock nummer 3 en 5. Dan ging er nog wax in en haarlak en dan zat het nog niet :(

Nu... *D gebruik ik wat Andrelon perfecte krul, gooi het door elkaar,, doe wat aan die pony en voila.
Het zit gewoon, ik ben er super blij mee *D
En het kan ook nog gewoon naar achter.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-11 13:04

Aaaah, lotgenoten _/-\o_

Er loopt idd een centraal topic over haar en haarverf, maar ik kan daar eigenlijk niks in vinden over ideeën voor krullend haar. Vandaar dit specifieke topic ;)

Ik moet binnenkort inderdaad ook weer naar de kapper. Dat kapsel van Nancy is inderdaad prachtig!! Vraag me alleen af of mijn haar daar lang genoeg voor is, of dat ik weer zo'n half schapenhoofd krijg :(
Ik denk dat ik sowieso plukken ga laten bleken, en verder.. tsja, maar even ideetjes opdoen hier en daar, ben mijn laagjes helemaal beu!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 14:52

_Nancy, heb je een foto? ben benieuwd!

Toevallig ben ik vandaag naar de kapper geweest, ik had het best lang en de krul begon er uit te zakken, echt lelijk :+ Dus nu heb ik het flink in lagen, de kortste laag net iets boven m'n schouder, de langste (aan de achterkant) op m'n BH bandje. Ik moet er wel even aan wennen, ze ontzettend kort aan de voorkant maargoed, kan nu niet meer terug :Y)

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 15:12

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-11 17:10