Afgelopen dinsdag had ik een presentatie (toevallig over medicijnen), ben er helemaal niet zenuwachtig voor (ben inmiddels gewent om voor zo'n 150 mensen presentatie's te geven.. dus die 20 kan ik makkelijk aan !!
)Na de presentatie zat ik rustig te luisteren naar een andere presentatie, toen hij bijna klaar was begon ik opeens te zweten, minder kracht in m'n armen en benen, het gevoel hebben dat ik moest spugen.
Ben toen gelijk naar huis gegaan, ik moet dan eerst nog een uur reizen voordat ik thuis was.. dat is echt de langste reis geweest ooit!! In de bus heb ik steeds moeten slikken om maar niet te moeten spugen (natuurlijk geen drinken oid. bij me..)
Bij thuiskomst toch maar even de HA gebeld, mocht gelijk langskomen van de assistente. De HA zei echter dat het een viraal infectie is (griep etc.).
Die avond niet meer zo'n 'slecht' gevoeld, maar wel veel pijn in m'n maag en geen eten normaal binnen kunnen houden.
Nu is het inmiddels vrijdag en nog steeds last van mijn maag, elke keer als ik wat eet voel ik m'n maag 'protesteren'. Maar ook als ik niets heb gegeten voel ik hem regelmatig....
Heb net de Reumataloog gebeld, die wil eventueel een gastro-endoscopie doen (met een flexibele slang in m'n maag gaan kijken.......
) Moest het dus nog even aankijken, als het binnen 7 dagen niet verbeterd moet ik terug bellen..Medicatie die ik slik op het moment: Tramadol 3x dgs 50mg//Paracetamol 3x dgs 1000mg soms slik m'n medicatie vaker op een dag als het echt niet gaat, heb daarvoor de goedkeuring van m'n arts

Bekend met: Ziekte van Bechterew
Onder behandeling: Belgie
(maar woon in NL hoor!!)Ik hoop dat bokker (nou ja hopen..) dit al eens mee hebben gemaakt, en er meer over kunnen vertellen.
Daarnaast zijn tips en adviezen meer dan welkom!!
)
) en chocola is ook al een tijdje gelden (oeiii nu geloof ik me zelf niet meer

)
maar nu even ontopic.