Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bij mij heeft het dus 6 maanden geduurd ongeveer.
Kan je meteen beginnen rekenen, weet je al hoelang het gemiddeld zal duren!
Yessy schreef:Tantjeuh je mist een ) in de formule, waar moet die? Helemaal op het einde?
Liezel1 schreef:Huh? Een formule?!
Dat meen je niet?!
Wat is dat nou weer voor iets bizars....
. Maar zoals al gezegd: die formule is een demografisch tool, om samenlevingen te beschrijven. Gemiddeld klopt die formule dus, maar net zoals bij alle gemiddeldes heb je naar boven en naar onder altijd ferme uitschieters. Daarbij komen trouwens nog wel een aantal factoren mbt fysiologie bij natuurlijk (leeftijd vrouw bv, na 45 loopt de fecondabiliteit praktisch naar nul). Maar dingen als bv de kans dat de cyclus geen eisprong heeft, zitten wel in de formule ingewerkt.

cruesli schreef:Ik ben begin februari gestopt met de nuvaring en begin september was ik zwanger. Alleen 4 maanden niet kunnen 'klussen' i.v.m. tandonstekingen van mij en keelontsteking van manlief. Dus wel 8 maanden over gedaan, maar eigenlijk maar 4
Ik heb overigens een jaar of 8 de pil geslikt en 2 jaar de nuvaring gebruikt
Alleen tja, romantiek is dan wel 0%, dat moet ik toegeven. tantjeuh schreef:(Sociale) demografie. Maar zoals al gezegd: die formule is een demografisch tool, om samenlevingen te beschrijven. Gemiddeld klopt die formule dus, maar net zoals bij alle gemiddeldes heb je naar boven en naar onder altijd ferme uitschieters. Daarbij komen trouwens nog wel een aantal factoren mbt fysiologie bij natuurlijk (leeftijd vrouw bv, na 45 loopt de fecondabiliteit praktisch naar nul). Maar dingen als bv de kans dat de cyclus geen eisprong heeft, zitten wel in de formule ingewerkt.
manishdra schreef:cruesli schreef:Ik ben begin februari gestopt met de nuvaring en begin september was ik zwanger. Alleen 4 maanden niet kunnen 'klussen' i.v.m. tandonstekingen van mij en keelontsteking van manlief. Dus wel 8 maanden over gedaan, maar eigenlijk maar 4
Ik heb overigens een jaar of 8 de pil geslikt en 2 jaar de nuvaring gebruikt
Ik vroeg me in 1e instantie af, waarom daardoor nu het "klussen" niet zou kunnen... daar heb je over het algemeen je mond niet voor nodig....![]()
Alleen tja, romantiek is dan wel 0%, dat moet ik toegeven.
Believe me
hestejente schreef:En zit er in deze prachtig en voor mij volstrekt onbegrijpelijke formule ook verwerkt hoe lang je de pil hebt geslikt? Dus: maakt het uit of je die 10 of 2 jaar hebt gebruikt, en houdt de formule daar rekening mee?
cruesli schreef:Haha nou met tand of keelontsteking en vol aan de antibiotica en pijnstillers zitten, koorts hebben en ook nog eens veel pijn, nee, dan staat je hoofd niet echt naar gezellige dingen doen in bed als je je zo beroerd voeltBelieve me