Even een vraagje.. Ik heb sinds een kleine week ineens erg gevoelige tepels. Bij beweging (paardrijden), wrijving van m'n BH, etc. heb ik er geen last van, alleen als ik ze aanraak en dan vooral als ze hard zijn. Ze zien er verder niet anders uit ofzo.
Ik moest zelf meteen aan zwangerschap denken, gevoelige tepels zijn een van de tekenen daarvan heb ik begrepen. Ik hoop dat dat niet het geval is, ik slik netjes de pil. Kan natuurlijk alsnog, maar ik ben benieuwd of er ook andere oorzaken zijn.
Ik moet trouwens pas over een week ongesteld worden, dus daar heeft het denk ik niks mee te maken. Het is ook de eerste keer dat ik zoiets heb, normaal zijn ze nauwelijks gevoeliger als ik ongesteld moet worden. Klein detail: ik werd tegelijkertijd ook ziek. Heel verkouden, veel hoesten, koortsig.. Geen idee of dat iets ermee te maken kan hebben, maar het viel me wel op.
Dus mijn vraag is: hebben jullie een idee wat het zou kunnen zijn, afgezien van zwangerschap?
Alvast bedankt

Groetjes Michelle
Wel een aantal andere dingetjes geslikt tegen hoesten enzo, maar die gevoelige tepels kwamen tegelijk met het ziek zijn zeg maar, dus ik had het al voordat ik medicijnen nam.