Inentingskaart zoon kwijt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

klijnliesje

Inentingskaart zoon kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-11 09:20

Ik moet voor school bij het onderzoek op 15 jaar het inentingskaartje meegeven. Nou heb ik dat goed opgeborgen 3 jaar geleden. Overal gezocht, hoeken gaten maar heb alleen nog niet gezocht waar ie ligt :o .

Hoe kan ik aan een nieuwe komen, iemand ervaring?

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 09:24

Te goed opgeruimd :D heb ik ook vaak last van.

Je zou even het consultatie bureau kunnen bellen die hebben er vast en zeker al ervaring mee.

Ik ben hem ook wel eens vergeten mee te geven en dan krijg je gewoon een papierje mee dat de enting is gegevenen. Deze kun je (als je hem hebt gevonden) bij het entingkaartje doen.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 09:32

als je hem niet meer vindt, kunnen ze een nieuwe maken
op het consultatie buro zijn ook alle entingen vermeldt dus als je nergens een enting hebt laten plaatsen hebben zij alle gegevens

ik heb inmiddels voor al mijn kinderen nieuwe boekjes
doordat ze een paar keer zijn verhuist van organisatie waar ze geent worden , heeft de laatste alles opnieuw ingeschreven zodat we hun boekjes hadden en alles duidelijk was
koste niks trouwens

suvan

Re: Inentingskaart zoon kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 09:34

ik heb ze jaren al niet meer, en ze vragen er wel om maar als je zonder komt, maken ze er geen probleem van. Daarbij ben je niet verplicht je kind te laten inenten dus is het ook geen verplichting een entingsboekje mee te nemen.