Altijd maar ziek..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Altijd maar ziek..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-11 17:17

Sinds ongeveer de zomer ben ik altijd wel grieperig, snotterig en ziek zwak en misselijk. Midden in de zomer met neusspray en een rol wc papier in de auto omdat ik aan gewone tissues niet meer genoeg heb.. :+
In het najaar begon het weer, weer ziek en grieperig. Rond Kerst en o&n ben ik 3 weken strontverkouden geweest, met oudejaarsavond heb ik als een dood vogeltje op de bank gezeten bij vrienden. 3 weken lang, heb het bijgehouden, om niet goed van te worden! Net toen ik er vanaf was ging ik weer een weekje naar noorwegen, ja hoor amper 2 weken na terug komst, ziek...
Was ik er vanaf, ga ik wokken, ben ik een gehele week doodziek geweest. Heel heel erg misselijk en draaierig. We waren met z'n 4en wezen wokken. Uiteindelijk waren er 2 een beetje misselijk daarna geweest. Ik was de gelukkige die een week lang doodziek op bed heeft gelegen, om uiteindelijk eind van de week te kunnen rennen voor mn leven om bij de wc terrecht te kunnen komen... In 5 dagen tijd was 2.5 kilo vanaf.
Daarna was ik een week weer helemaal beter. Afgelopen dinsdag werd ik misselijk wakker, maar dit vervaagde vrij snel. Woensdag middag was ik weer heel erg misselijk. Heel de nacht wakker gelegen, niet moeten spugen, maar wel op het randje. Die donderdag toch wezen werken, 's middags mijn bed ingedoken. Eind vd dag voelde ik me weer helemaal oke.
Afgelopen vrijdag naar de huisharts geweest. Die heeft me onderzocht, hart en longen waren oke. Heb in het ziekenhuis bloed moeten laten prikken, moet helaas een week op de uitslag wachten..
Ga ik 's avonds met mijn instructrices mee groomen, ja hoor doodziek toen hun aan het losrijden waren, voelde me steeds beroerder worden. Gelukkig zakte het een beetje. 'Snachts heel de nacht grieperig geweest. Had ik het koud, was ik aan het zweten, had ik het warm was ik aan het rillen. Keelpijn, dikke keel, snotneus, hoofdpijn, ga maar door..
Gisteren zo eigenwijs geweest om toch wezen werken. Ik werk in de brasserie van een zwembad, we hebben ook een bar aan de 'natte kant'. Lekker in een broeierige ruimte. Uiteindelijk ben ik door een andere leidingevende naar huis gestuurd omdat ik zo ziek was. Vandaag ook ziek thuis, en nog steeds beroerd..

Ik snap niet waar het vandaan komt, niks is verandert qua eten en gewoontes. Ben bijna hele dagen buiten, altijd in beweging. Ik eet genoeg fruit. Slik Echinaforce met extra vitamine C. Rook niet, drink niet (oke in het cafe wel, maar daar gaan ook geen hele flessen doorheen, en ik zit ook niet iedere donderdag en zaterdag in het cafe), en drink ook geen koffie. (dat vroeg de huisarts aan mij.) In het zwembad werk in bijna 2 jaar, volgens mijn moeder kan het door de lucht daar komen. Maar het is echt sinds de zomer dat ik zo vaak zo beroerd ben. Al kwakkel ik sinds ik jong was al enigzins met mijn gezondheid. Moest vroeger ook altijd bloed prikken omdat bepaalde waardes te laag waren. Maar ik was nooit meer ziek dan normaal. Maar nu??

Ben het echt spuug en spuugbeu, normaal zat ik meer tegen het adhd aan, nu ben ik net een dood vogeltje... Zijn er nog meer die zo iets hebben? Zei nog tegen mijn moeder, als er niks uit die bloedtesten komen ga ik echt het klooster in, of naar zo'n afrikaanse geneesman, heb het echt gehad nu... :+

Silvia

Re: Altijd maar ziek..

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:34

He, wat naar voor je! Ik kan me voorstellen dat je daar heel moedeloos van wordt.
Mocht er niets uit je bloedtest komen dan ben ik bang dat je het alternatieve circuit in moet...
Iets van bioresonantie of zo.
Sterkte in ieder geval!

Rens_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 19:44

He getsie zeg, wat vervelend! Ben je verder lichamelijk gezond? Normaal gewicht? En hoe is je eetpatroon? Haal je genoeg energie en vitamines uit wat je binnen kijgt? Pieker je misschien onbewust veel? Heb je veel stress? Of veel stress gehad?

Ik roep maar wat hoor. Probeer met je mee te denken!

Heel veel beterschap in ieder geval!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-11 20:00

Bedankt voor de reacties. :) Mijn bloeduitslagen zijn inmiddels binnen. Alles was goed, behalve 1 ding. Mijn witte bloedcellen zijn te laag. Ik had altijd neutropenie (geen flauw idee hoe je het schrijft). Heb daar als klein kind voor in het Sophia kinderziekenhuis gelegen. Waren maar een paar kinderen in NL die dit hadden, en daar was toendertijd geen medicijn voor. Het is dus een verminderde afweerstand. Volgens mijn huisarts was er nu ook niks aan te doen. Volgens mijn moeder -werkzaam in het ziekenhuis- ondertussen wel. Ze wilt me naar een internist sturen, wordt vervolgd dus..