Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CK88 schreef:Ik heb het nadat ik mijn teen gebroken heb gehad. Paard is op mijn teen gaan staan, en daarna bleef er altijd een boggel inzitten en een kalknagel. Ik smeer er een dikke laag nagellak op, zie je er niks meer van.
Naamloos1 schreef:nou een vriendin van me is pedicure, en die heeft gezegd dat die spulletjes van hun eigenlijk niet zo heel goed helpen daarvoor.. dat het meer is om lekker geld te verdienen dan dat het echt helpt..
dus dan wil ik het liever proberen met huis tuin en keuken middeltjes.. scheelt me ook weer wat geld
Sleeper schreef:Naamloos1 schreef:nou een vriendin van me is pedicure, en die heeft gezegd dat die spulletjes van hun eigenlijk niet zo heel goed helpen daarvoor.. dat het meer is om lekker geld te verdienen dan dat het echt helpt..
dus dan wil ik het liever proberen met huis tuin en keuken middeltjes.. scheelt me ook weer wat geld
Ow echt, bij mij helpt het heel goed anders. Ben wel al lang bezig en zie al duidelijk dat er onbesmette nagels aan het groeien zijn. (gebruik mykosept, 7,70 voor een potje waar je lang mee doet. Dus voor de prijs hoef je het niet te laten)
De kunst is volhouden en het echt elke dag doen. De nagel moet echt helemaal weer gezond zijn dan mag je pas stoppen.