urine therapie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

urine therapie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 18:25

Urine therapie, ik heb eens goed gegoogeld het is echt een wondermiddel.Wie is er mee bekend,of wil dat toegeven hier.Ik wil het gaan gebruiken bij een kalknagel waar ik al heel lang last van heb.Is het zo van baat het niet dan schaad het niet, want dan ga ik er morgen mee beginnen.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:30

Gewoon proberen, inderdaad: baat het niet schaadt het niet....

In het geval van kalknagels ken ik het niet, wel van vroeger als je een wratje aan je vingers had.
Ik denk dat het wel een huis tuin en keuken middel is uit grootmoeders tijd...

Succes!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 18:35

Het werkt ook bij voetschimmel dus ik ga het morgen gewoon proberen en hou het dan een tijdje vol.

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:36

Ik zelf zou dit niet doen. Het is een afvalproduct van je lichaam maar kwaad zal het wel niet kunnen. Baat het niet dan schaad het niet.
Succes!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 18:44

Er is zelfs urine therapie, het is eigenlijk een soort afval maar het schijnt goed te werken bij echt van alles.Zoals psoriasis, haar uitval enz.

zigranta

Re: urine therapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:48

Kalknagel is volgens mij vaak een gevolg van een schimmel kan mij voorstellen dat het niet tegen het zuurgehalte van urine kan,maar voor mijzelf haal ik dan gewoon liever een tubetje tegen schimmel dan dat ik elke keer over mijn nagels moet gaan plassen!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:48

Ik heb ook wel eens gehoord dat het helpt bij wratjes enzo! Je kunt het altijd proberen!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 18:51

Ik heb al heel veel geprobeerd maar niks helpt of werkt,urine werkt ook bij schimmelvoeten.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 19:13

Is molkosan van dr Vogel misschien iets voor je?
Ook een erg hoge zuurgraad maar misschien heb je er al ervaring mee.
Laatst bijgewerkt door zigranta op 25-02-11 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 19:19

Urine helpt ook heel goed tegen wratten, heb dr ooit eens een boekje over gelezen weet alleen de titel niet meer.

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 19:22

Wil je van wratjes af , plas er dan in de ochtend overheen en binnen 3 weken ben je van je wratjes af.
Heb ik zelf gedaan toen ik een tiener was en mijn 2 kinderen hebben het ook gedaan toen ze last hadden van wratjes.
Echt het werkt.

Heb ook wel eens een tv programma gezien dan mensen hun ochtendurine opvamngen, in de koelkast zetten en dan opdrinken na een paar uur, brrrrrrrrrrBAH, moet er echt niet aan denken, maar die mensen waren wel van hun astma af zeiden ze

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 19:30

TS, even terugkomend.....Ik heb urinetherapie opgezocht en kwam steeds uit bij sites waar mensen vertelden over het drinken van urine. Ben je dit van plan? Want daarop heb ik wel mijn vorige post gebaseerd..... :o
Als het gaat over urine aanbrengen op de kalknagel, daar zou ik helemaal geen problemen mee hebben :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 07:24

ik ben nu eerlijk(haha),ik wil het wel drinken maar bij het idee alleen al wordt ik misselijk.Ik heb het vanmorgen over mijn nagel heen gegooid,en morgen ga ik proberen een slokje te nemen bbbbrrrrrrrr.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 09:38

* Kuch *

Ik wens je succes!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 09:56

wat heb je al geprobeerd tegen je kalknagel?
er zijn ook andere middeltjes die heel goed kunnen helpen:

dagelijks een voetbadje nemen met dode zeezout.
je kunt zuivere honing nemen,doe dat dagelijks op je nagel..word ook met succes gebruikt bij paarden met white line disease :j
en welke ook vaak goed helpt is de nagel met een beetje tea tree olie aanstippen.

zou ik denk ik eerder proberen dan urine er op.. :+

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:01

Pfff, nou laat je weten hoe het bevalt? :+
Het is en blijft toch een afvalstof met vooral veel zouten.

Zuivere honing schijnt inderdaad ook heel goed te werken :)

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 11:39

gatverdamme _O-
Je plas opdrinken is echt niet goed.. vooral je ochtend urine niet..
Plas moet er niet voor niets uit, er zitten echt veel afvalstoffen in wat je nieren opnieuw moeten zuiveren..
Ik las eens iets over plasseks (nee ik ben niet geinteresseert :)) ) maar zelfs die mensen drinken 2 liter water voordat ze het opdrinken :))

Edit: koop bij kruidvat een heel set tegen kalknagels van het merk Scholl, volgens klanten werkt het goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:24

Getver, dat opdrinken gaat mij toch te ver hoor waarom wil ej dat gaan doen Marleen en weet je ook waarom het zo goed is?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 13:37

Ik heb al jaren gezondheidsproblemen,ik wil er gewoon een keer van af.Wie weet werkt het wel? het schijnt echt heel goed te werken, voor alles ook je huid en zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:39

Maar daar zijn toch ook andere dingen voor? Ben je al eens bij een dokter geweest? (Natuurarts ofzo)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 13:46

Ik begon in een ziekenhuis en ben het hele land door gereisd, op zoek naar een oplossing.

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:46

Ik kan me voorstellen dat je er van af wilt en ik vind het heel dapper dat je het durft te proberen :j
Er op smeren gaat nog wel.. maar brrr...ik moet er niet aan denken om het op te drinken
Begin al te kokken bij het idee alleen al :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 13:49

marleen_usar schreef:
Ik begon in een ziekenhuis en ben het hele land door gereisd, op zoek naar een oplossing.

Ben je al eens doorgemeten bij een natuurarts? Kwam bij mij toen eindelijk wel eens wat uit (6 jaar geledentoen had ik ook iets wat geen arts kon vinden) heb me door laten meten en ben nu genezen van die kwaal met gerichte medicijnen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-11 13:53

Ik loop nu bij acupunctuur, die is heel goed ook natuurlijk en zo. Zelfs zei weet het niet, ze wil me dolgraag helpen.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 14:02

Ik heb het om verschillende redenen gedaan (urine-therapie; opdrinken dus) en ik was altijd tevreden met het resultaat, zou het dus ook aan iedereen aanraden.
Vind het ook helemaal niet vies, de smaak wisselt heel erg (afhankelijk van hoe de concentratie is sterker of wateriger) maar doet altijd ergens aan bouillon denken.
Ik ben er ooit mee begonnen en had met mezelf afgesproken om het een maand vol te houden en dan te kijken of ik er baat bij had en dat was zo, nu doe ik zo nu en dan een kuurtje.
Moest me de eerste keer wel ergens overheen zetten maar dat was toen ook direct over, het is steriel en het smaakt niet vies, soms zelfs erg lekker vind ik, hoe wateriger het is hoe viezer ik het vind, maar smaken verschillen natuurlijk :D.