Zwaar gevoel in benen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Zwaar gevoel in benen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 17:58

Een paar jaar geleden heb ik een ongeluk gehad. Inmiddels weet ik dat ik daar altijd wel een last van zal houden in me rug en heb ik een vorm van zenuwpijn er aan overgehouden. Zolang ik gewoon bezig blijf loopt het wel los. 's ochtends is een ramp omdat dan alles in me rug stijf is geworden door het slapen. Echter na een uurtje of wat gaat het over.

Maar nu heb ik sinds een paar weken 's avonds als ik thuis kom elke keer een ontzettend zwaar gevoel in me benen dat in de loop van de nacht overgaat in zenuwpijn. Niet fijn en niemand weet eigenlijk waar het vandaan komt.
Zijn er hier mensen die ook wel is zo'n zwaar gevoel (neigt naar spierpijn gevoel) hebben? En wat doen jullie er aan?

Ilona__

Re: Zwaar gevoel in benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:06

Jep. Ik heb het al jaren, verschillende (kinder)artsen afgelopen, werd altijd afgeschoven op groeipijn of aanstellerij. Nu heb ik een geweldige fysiotherapeute gevonden (in eerste instantie voor mn hypermobiliteitssyndroom) en zij had het idee dat het zware gevoel kwam doordat er zenuwen in de knel zitten. Ik heb ook veel pijn in mijn heupen door het hypermobile, de fysio masseert dat wekelijks los, en nu heb ik nauwelijks meer last van een zwaar gevoel in mijn benen! Echt een opluchting na er jaren last van te hebben gehad! :D

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-11 10:13

Ik heb ook zoiets, alleen dan vaak onder het (trap)lopen, maar bij mij uit dat zich meer in kleine stroomschrokjes/slapend been.

Neem aan dat je voor dit al bij de dokter/fysio bent geweest?