Reiki, wie doet dit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sans6

Reiki, wie doet dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 15:19

Hallo!

Ik denk er al een tijdje over om een Reiki-cursus te gaan volgen, het lijkt me fantastisch om te doen :j

Nu is mijn vraag, waar moet ik op letten als ik op zoek ga naar iemand die zo'n cursus aanbied?
Is daar ook een overkoepelende organisatie, moeten zij bepaalde certificaten hebben om een cursus te mogen geven, dat soort dingen?

En, misschien net zo handig om meteen maar te vragen, weet er iemand waar ik in Noord-Limburg terecht kan voor zo'n cursus?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 15:50

een kennis van mij heeft alle diploma's om ook zelf cursussen te geven. Zij heeft bij mij ook eens reiki gedaan, maar ik moet zeggen dat ik het echt kul vind en ik totaal geen verschil heb opgemerkt :+

Ze heeft zelf toen al haar certificaten gehaald bij een vrouw die cursussen geeft op Ameland :) maar das niet echt in de buurt :P

LadyMadonna

Re: Reiki, wie doet dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 15:52

Er zijn verschillende organisaties waar je bij aangesloten kan zijn, een daarvan is de NVRM (Nederlandse Vereging Reiki Masters) even uit mijn hoofd. Heb er zelf verder niks mee

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 15:52

Ik denk dat je naast de certificaten e.d. ook erg veel waarde moet hechten aan het feit of jij het een fijn persoon vindt of niet :)