Levend bloed analyse

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Meert

Levend bloed analyse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 10:35

Heeft iemand ervaring met een levend bloed analyse?
En zijn deze ervaringen goed?
Waar ben je geweest voor de LBA?

LuvdaTossa

Re: Levend bloed analyse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:09

Via een kennis van mij heb ik het gedaan. Zij had enorme buikpijnen en daarvan kon de oorzaak niet gevonden worden in de reguliere geneeskunde. Het bleek een candidaschimmel te zijn in haar darmen. Met een aangepast dieet is ze pijnvrij en kan binnenkort ook weer 'normaal' eten.

Zelf heb ik nu een onderzoek lopen, krijg deze week uitslag binnen.

Wat zijn je klachten?

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 15:16

Ja, ik heb het een keer gedaan. Was een alternatieve arts, hij vond toen een schimmelinfectie in de darmen. (beetje gelijk aan hier boven, alleen had ik geen buikpijn maar was ik constant moe.) Ik moest daarna suikervrij dieet volgen maar dat hielp niet genoeg. Uiteindelijk kwamen we weer op dezelfde conclusie die ik al jaren horen, dat ik meer ritme moet zoeken en eerder op bed moet. Ik heb dat minimaal 20 keer gehoord maar het werkt niet.

Ik was toen 16 en weet er niet veel meer van. Inmiddels ben ik een aantal artsen verder en heb ik nu eindelijk iemand die echt serieus bezig is met mijn moeheid en slapeloosheid. Zijn nu door gewoon bloedonderzoek erachter gekomen dat ik zwaar vitamine D tekort heb.

Mijn ervaring is dus niet geweldig maar dat geldt voor veel artsen en behandelmethoden. Waarvoor wil jij een lba doen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:05

Wat is dat dan precies? Want zodra bloed uit het lichaam is gaat is het toch 'dood'?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 20:07

ik ben nu ook wel nieuwsgierig

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-11 21:46

Gelukkig toch nog wat reacties! :D

Hier kan je wat meer info vinden:
http://www.acupunctuur-online.nl/Therapie%C3%ABn2.html

De reden waarom ik een lba wil doen is dat ik klachten heb waar artsen geen oplossig voor hebben/ weten te vinden. Mijn voornaamste klachten zijn ernstige vermoeidheid en spier- en gewrichtsproblemen. Ik zit nu heel erg te twijfelen wat mijn volgende stap gaat worden. Regulier ben ik eigenlijk uitbehandeld, daarnaast heb ik acupunctuur en homeopathie geprobeerd.

@LuvdaTossa & Sentido: Waar zijn jullie geweest voor een lba? Wat ik er een beetje van begrijp is dat de behandeling van het probleem vaak wordt opgelost dmv je voedingspatronen te verbeteren/ aan te passen, klopt dat?

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 07:41

Ik weet niet meer hoe die man heet, sorry. Het was ergens in het noorden van Friesland en hij deed het gewoon zelf. Prikte m'n vinger, druppel bloed op een glasplaat en bekeek dat onder de microscoop. Heb het filmpje nog wel ergens, heel grappig om te zien. Maar bij mij werd inderdaad het voedingspatroon aangepast, minder of eigenlijk geen suiker. Dat hielp uiteindelijk niet genoeg voor mijn klachten maar dat heeft niet met de lba te maken. :)

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 09:16

Ik ben in Leeuwarden geweest, vandaag of morgen krijg ik de resultaten. Vind het wel heel erg spannend.