Blauwe vingernagel

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

meintje

Blauwe vingernagel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 21:33

Hallo allemaal,

Ik heb vorige week op m'n werk een hele stomme actie gehad. Ik heb mijn vinger tussen de deur gestoken en die vervolgens dichtgetrokken. (Hoe krijg je t voor elkaar zou je zeggen }:0 )

Maar goed, om een heel lang verhaal kort te maken; hij is nu blauw/zwart. De nagel wel te verstaan. Hij zit nog goed vast, iets gevoeliger dan de anderen maar niet pijnlijk meer ofzo... Bloed is inmiddels gestold en geeft niet echt druk.
Nu vroeg ik me af of ik iets tegen die kleur kan doen. Bedoel, t is niet echt mooi één zwarte nagel.

Dus weet er iemand iets waardoor ik het bloed onder de nagel kan helpen weg te trekken? Doorprikken is niet echt een optie meer. Eraf halen ook niet denk ik. Bedoel, ik heb nu een prima nagel, alleen wat euh, ja, raar getekend :D

Teelee

Re: Blauwe vingernagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:13

Je hebt kans dat dit nog wel een tijdje zo blijft :=

Ik heb 3 a 4 maanden geleden een belachelijke stomme actie gehad met mijn teen, en die begint nu eindelijk weer terug te groeien in een normale kleur, maar hij was ECHT zwart :')

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 07:37

Gewoon geduld hebben... dezelfde stomme actie met paard en tong die uit mijn vingers glipte waardoor haar kaken keihard dichtgingen met mijn vinger tussen haar kiezen... Duurde wel best lang... En anders een mooi nagellakje :D

Chocopasta

Re: Blauwe vingernagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 07:52

Nagellakje? :D