'' Vriendinnen '' bah!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Desii_09

'' Vriendinnen '' bah!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 23:24

Waarom heb ik het altijd dat meisjes die zich voordoen als je goede/beste vriendin,
achter je rug om praten, dingen doorvertellen, dingen tegen je gebruiken, of je vriend
proberen in te nemen? Ik heb dit zo vaak gehad. Toen ik jong was veel vriendinnen gehad, ben altijd wat moeilijk geweest
met het vertrouwen in mensen maar nu nog meer. Ik heb nooit een echt beste vriendin gehad meer, omdat ik dit zovaak
heb meegemaakt. Vriendinnen waar je altijd dingen mee deed, en die je dan ineens in je rug staken.

Echt sommige meiden deze tijd zijn zó scheinheilig. Of ze proberen ergens anders bij te horen, of ze laten je vallen voor iemand
anders. Waar zijn de goede meiden gebleven die je hartsvriendinnen noemde? Waar je alles mee deelde en alles mee deed? Waarmee
je lachte en huilde? Ik vraag me echt af of dit zo normaal is geworden en of meer mensen hier ervaring mee hebben...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:25

Ik weet niet met wat voor types je omgaat, misschien moet je het daar eens in zoeken? Ik ben namelijk van jouw generatie, en ik herken dit niet?

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:25

ik heb het ook een tijdje gehad, die ''vrienden'' ook meteen afgeschreven !
mijn vrienden weten donders goed wat ze aan me hebben, ben er dag en nacht voor ze, en zij ook voor mij :)

ooit vind je wel echte vrienden meid!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:29

Ik denk eerlijk gezegd dat er maar weinig mensen zijn die echt alles met een vriendin kunnen delen zonder bang te zijn dat het doorverteld oid. wordt.
Iedereen maakt fouten en een fout moet je nar mijn mening ook kunnen vergeven, maar worden er meermaals fouten gemaakt dan is het :wave:

Maar de mensen waar je het in je beginpost over hebt komen nieteens in de buurt van een vriendin :n

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 14:16

MarcoBorsato schreef:
Ik weet niet met wat voor types je omgaat, misschien moet je het daar eens in zoeken? Ik ben namelijk van jouw generatie, en ik herken dit niet?
Dat sowieso. Ik herken dit he-le-maal niet.

Verder wil ik je nog even meegeven dat je door je manier van typen overkomt als 13. Vetgedrukte tekst, willekeurige witregels, etc. Dat leest niet fijn in ieder geval.
Laatst bijgewerkt door Kiwipitje op 14-02-11 14:30, in het totaal 1 keer bewerkt

BrittOllie

Re: '' Vriendinnen '' bah!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 14:18

Mijn beste vriendin zegt echt niet zomaar wat door hoor :P
Mijn geheimen zijn veilig bij haar, en haar geheimen op haar beurt bij mij :)

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 14:25

Misschien ligt niet alles bij andere.
Misschien ligt er ook wel een deel bij jouw.

Ik ken je verder niet, dus kan hier geen duidelijke uitspraak over doen....