4 weken in het gips gezeten, daarna nieuwe foto gemaakt en t was allemaal netjes weer geheeld

Nou ben ik afgelopen dinsdag na 4 weken teruggeweest naar het ziekenhuis voor een nacontrole, helaas had ik nog erg veel pijn.
Uiteraard dit aan de arts voorgelegd en die kwam met de volgende conclusie; peesirritatie.
Schijnt vaker voor te komen na enige tijd in het gips te hebben gezeten en gaat over het algemeen vanzelf weer over.
1 maart moet ik daarvoor weer terug naar het ziekenhuis, mocht ik dan nog steeds last hebben zijn er 2 opties.
Bij de 1e gaat hij erin prikken en er dan wat inspuiten en bij optie 2 wordt er een sneetje in het kokertje van de pees gemaakt.
Uiteraard niet bepaald mijn voorkeur
Ik hoop ook dat het snel overgaat en dat ik die afspraak op 1 maart kan afzeggen omdat ik geen last meer heb.Maar mijn geluk kennende hou ik rekening met het gebeuren van 1 vd 2 opties.
Hierbij wil ik dus vragen naar ervaringen met een peesirritatie, hoelang heeft dit ongeveer geduurd, en wat heb jij kwa inspanning gedaan tijdens die tijd(richt ik me voornamelijk op de klusjes bij de paarden zoals mesten e.d)?
Alvast bedankt!

gr. Astrid
Het was juist een verademing om even geen pijn te hebben en wat beter te kunnen slapen...