De regio van tussen mijn schouderbladen tot mijn schedel is stijf en pijnlijk, als ik mijn hoofd beweeg doet het heulll zeer, mijn linkerarm voelt spierpijnachtig, mijn linkerhand tintelt en 'slaapt', ik heb het gevoel dat er iets halverwege mijn slokdarm is blijven hangen, slikken (op en neer gaan strottehoofd) doet behoorlijk pijn, borstbeen is pijnlijk en daarom doet ook ademen zeer. Vanmiddag toen er ook nog iets 'knakte' in mijn nek, begon mijn hoofd te tintelen en te zoemen en werd ik zo dizzy dat ik even dacht dat ik out ging.
Warmte en rust zorgen voor verbetering, kou en zitten zorgen voor verergering.
Ontstaan: accuut. Klachten vanaf het opstaan maar de dag ervoor een beetje aan het stoeien geweest met een paard. Dus misschien daarvan.
Nekhernia's ken ik al van horen zeggen, spit kon volgens internet ook in de nek voorkomen en isschias weet ik niet. Zijn er misschien mensen die er meer van weten, die het wellicht zelf aan de hand gehad hebben (vast wel
) en/of die weten hoe je deze problemen kunt onderscheiden? Of wellicht een andere suggestie voor iets wat deze klachten veroorzaakt?
en vooral niet te veel willen doen
)