Op school heb ik een kluisje en daarboven zit een jongen die een beetje apart is, er zit ook een gleuf tussen de kluisjes dus er komt zo af en toe wel eens weat doorheen vallen, laatst vond ik een batterij bijvoorbeeld.
Nu was het zo dat ik me kluisje vanmiddag open deed en er wit spul op mijn jas/tas en boeken ed lag, het was niet heel veel maar ik zag het wel even duidelijk. Het was net suiker, zo zag het er uit. Nu koppelde ik het op de een of andere manier meteen aan die ander batterij, Ik heb vorig jaar thuis ook eeen batterij gevonden waar wit spul uit lekte. Nu ben ik echt doodsbang dat er weer een batterij boven in dat kluisje lag wat is gaan lekken en dat witte suikerachtige spul nu op mijn spullen zit!! het stomme was dat mijn tas gewoon open lag en het daar dus ook is in gegaan evenals bij mijn boeken. Ik moet nu huiswerk maken maar ik durf gewoon die dingen echt niet te pakken ik ben zo bang dat het giftig is, het stomme is dat ik me écht gek zit te maken want het kan ook gewoon suiker zijn natuurlijk! maar aangezien een lekkende batterij dat witte spul er precies op lijkt... ik heb me voorgenomen niet dom te doen en gewoon me laptop te pakken op mijn bureau te gaan zitten met mijn tas huiswerk en boeken en spullen. maar nu zie ik overal witte spikkeltjes....ik word er dus helemaal hysterisch van want stel voor dat het zometeen wél van die batterij afkomt....wat zouden jullie doen? kunnen jullie me aub eventjes hlepen>>
sorry voor het onwijs domme verhaal maar ik meost het echt even kwijt, ik weet dat het echt onwijs dom klinkt..

maar ik verbaas me hier over. 
, de een maakt zich nou eenmaal drukker over bepaalde dingen dan anderen (hier nog zo'n type). Is toch fijn dat je even snel een topic kan plaatsen op een forum en daar gerust gesteld kan worden, als er niemand in je buurt is?