Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ania schreef:Jeejtje, ik kan je ook niet helpen maar damn meid wat een nachtmerrie die normale ongesteldheid van jou! Ben je aan de pil of gebruik je andere anticonceptie?
franka75 schreef:de map is natuurlijk best zwaar maar een zwangerschap word meestal afgebroken mar dat hoeft niet , bel de dokter hier even over en vraag wat je het beste kan doen en natuurlijk ff een testje zodra dat kan. succes, slik je de pil ook dan zou het minder moeten worden.
First_Unique schreef:Ania schreef:Jeejtje, ik kan je ook niet helpen maar damn meid wat een nachtmerrie die normale ongesteldheid van jou! Ben je aan de pil of gebruik je andere anticonceptie?
jes jes.. een kleine nachtmerrie is het wel ja..
Nee ik ben een jaar of 2 terug met de pil geslikt omdat ik natuurlijk alle bijwerkingen kreeg die je maar kon hebben.. en dat geld overigens voor alles wat maar bijwerkingen heeft.. ik krijg ze..
maar goed.. er is nog meer als een pil zeggen ze dan...
Sinds ik (op advies van een vriendin!) over ben gestapt naar de Nuvaring heb ik nergens meer last van en is mijn ongesteldheid veel rustiger en regelmatiger geworden. (tip
)
nuvaring ben ik zelf minder tevrede over.. Dus ik raad het je niet aan..