Verslaafd aan lipbalsem?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Lola_

Verslaafd aan lipbalsem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 13:14

Ben even benieuwd wie deze verslaving ook heeft...

Ik ga echt nergens heen zon mijn potje blistex. Als ik hem vergeet en van huis ben, dan ga ik een nieuwe kopen.. Als ik merk dat ik mn potje niet bij mij heb of gewoon niet kan vinden dan ga ik heel paniekerig mijn tas doorzoeken. Heb er in elke tas 1 zitten en naast mn bed ook 1.. Heb dit al vanaf een jaar of 12 a 13..

E, maar ik rook niet, gebruik geen drugs en drink geen koffie of cola oid overmatig hahaha.. ;-)

Bumba01

Re: Verslaafd aan lipbalsem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:16

Ik heb dit niet met lipbalsem, maar met mijn telefoon :') Ik móet hem bij me hebben...

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:16

sharoontje schreef:
Ik heb dit niet met lipbalsem, maar met mijn telefoon :') Ik móet hem bij me hebben...

Heb het inderdaad ook met mijn telefoon.

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:17

meld zich, heb het alleen met vaseline (groene versie met alllloevera) :D

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:19

Oh ja Anke, die is fijn! Ben niet verslaafd, maar ken wel meer mensen die dit hebben.

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:20

ik ben een heel gespannen persoontje, dus als ik geen lipbalsem heb en mijn lippen worden droog dan trek ik de hele boel open, is niet zo'n fijn gevoel. maar die vaseline is inderdaad heerlijk :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:21

Jep. :Y)

Ben ook regelmatig te vinden in de supermarkten in Duitsland omdat zij allemaal aparte Labello's hebben. :')

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 13:22

Hahahha nou van Labello krijg ik zon vette lippen.. Blistex vind ik juist fijn omdat die die natinteling geeft.. Lekker verkoelend...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:23

labello... :')
Echt heel erg, maar wist je dat je lippen er ook echt aan gaan wennen en dan ook niet meer zonder zo'n goedje kunnen? (iig tijdelijk erg schraal, droog en lelijk kunnen worden).
Ik heb nu de milk &honey variant van labello :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:23

Blistex addict hier :j

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:24

c_alsemgeest schreef:
Echt heel erg, maar wist je dat je lippen er ook echt aan gaan wennen en dan ook niet meer zonder zo'n goedje kunnen? (iig tijdelijk erg schraal, droog en lelijk kunnen worden).

:j

Daarom pas ik er ook wel mee op en smeer ik er geen kilo's van op.
Maar het is gewoon leuk om alle kleurtjes te sparen. :')

Heb er nu een stuk of 30. :Y)

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:30

dat probleem heb ik ook, lipcreme balsem lipgloss blistex maakt me allemaal niet uit maar ik moet er iets op smeren :S het nadeel is dat mn lippen er als het ware aan gewend raken dus als ik het niet doe ze meteen ook mega droog zijn :S

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:32

Hier nog eentje... maar dan "TensiMed", een Duitse variant op Labello. Deze heeft wat andere ingredienten, Labello kan ik niet tegen, worden mijn lippen alleen maar droger van.
Ga ook niet van huis zonder, volle paniek als ik mijn stiftje niet kan vinden in mijn tas, dan koop ik direct nieuwe. Eentje op mijn nachtkastje jawel... eigenlijk overal. Soms merk ik ineens dat ik al urenlang niet gebruikt heb, en "opeens" voelen mijn lippen dan droog aan en MOET ik smeren... :D
Echt erg... maar goed, een vriendin van me is nog veel erger dan ik: die gebruikt 2 labello stiftjes in de week!!! Ik doe er wel wat langer mee...

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 13:33

Jep daarom ben ik ook verslaafd.. Echt niet om het hebben van zon potje maar ik moet gewoon voelen dat er iets op mijn lippen zit.. (gloss vind ik echt heel smerig aanvoelen dus dat gebruik ik niet)

Mijn lippen worden ook gelijk schraal en droog als ik niet smeer...

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:36

Ik heb denk ik ook zo'n 8 lippenbalsems rondzwerven hier en daar. Eentje uit Frankrijk is mijn favoriet, toen ik er laatst was heb ik er gelijk weer 4 gekocht, en zo-eentje heb ik gewoon altijd in mijn zak. Maxi heet het.

Verder heb ik 4 vaseline blikjes: blauw(normal), geel(shea), roze(rose) en groen(aloë vera), en nog een paar waarvan ik het merk niet weet. :')

Ik gebruik vaseline echt voor vanalles en nog wat, heeeerlijk spul.

Labello heb ik niks mee, heb 't gevoel dat dat na 1 minuut al compleet verdwenen is en mijn lippen dan nog droger zijn dan daarvoor. :n

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:40

ja wonderpotjes blistex vasaline labello alles zit in mn tas en in mn jas en naast mn bed, en als mn moeder pech heeft in de broekzak in de wasmachine. heeeeeeeerlijk om zachte lippen te hebben

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:45

LZP --> MW

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 13:46

Nou moet ik zeggen dat ik potjes ook fijner vind dat sticks.. Lekker zelf bepalen hoeveel en lekker uitsmeren! Dan heb ik het idee dat het ook beter wordt opgenomen door mijn lippen hahah :Y)

Thnx voor het verplaatsen Nadia. Ik twijfelde ook of het niet bij Medisch moest!

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:53

potjes vind ik altijd zo lastig om het eruit te halen met mijn nagels :P

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:55

_Lola_ schreef:
Nou moet ik zeggen dat ik potjes ook fijner vind dat sticks.. Lekker zelf bepalen hoeveel en lekker uitsmeren! Dan heb ik het idee dat het ook beter wordt opgenomen door mijn lippen hahah :Y)

Thnx voor het verplaatsen Nadia. Ik twijfelde ook of het niet bij Medisch moest!

Met een stick kan je toch ook zelf bepalen hoeveel je wilt? :')
Gewoon wat vaker over je lippen heen en weer halen.

Als ik een stick gebruik (Die Maxi bijvoorbeeld) doe ik altijd een vrij dun laagje, en verdeel ik 't met mijn vinger ook nog een beetje.

Nanke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:59

Jaaaa hier nog eentje!! Ik ben ze alleen altijd kwijt, koop ik nieuwe en vervolgens vind ik de oude weer :+
Heb dus al een verzameling van heb ik jou daar :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 13:59

Zo'n potje of blikje is niets voor mij. Gaat niet lekker werken met lange nagels en ik heb een computerbaan; steeds met een vette vinger typen gaat m ook niet worden. Bovendien gebruik ik mijn stiftje zo veel, dat kan ik met ogen dicht en 1 hand. Wat vaak ook nodig is (buitenrit, ik hou liever de teugels in elk geval even in 1 hand vast, in de auto, tijdens het telefoneren etc.) en voor zo'n potje met draaidekseltje heb je toch 2 handen nodig.

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:00

upendo schreef:
c_alsemgeest schreef:

:j

Daarom pas ik er ook wel mee op en smeer ik er geen kilo's van op.
Maar het is gewoon leuk om alle kleurtjes te sparen. :')

Heb er nu een stuk of 30. :Y)

:') heule andere vorm van verslaving :D

ik heb liever potje dan stiftje. als mijn nagels wat langer zijn doe ik het met de boven/buitenkant van mijn nagel ipv mijn vinger.

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:11

Ik wordt ook echt helemaal panisch als ik merk dat ik niets bij mij heb hoor!

Er is een website, die jullie vast wel kennen O:) , daar bestel ik echt altijd megaveel! Ik heb de hele collectie van Burt Bees, Rosebud, Yes to Carrots, Rehab, Chapstick en blistex :+

Denk dat ik hier toch wel rond de 50 sticks en potjes heb staan hoor. (De meeste zijn veilig weggestopt, zodat niemand ze hier thuis kan pakken en als ik mijn standaard sticks en potjes niet kan vinden, ik er daar 1 uit kan pakken :P )

Heb er ook standaard 3 in mijn tas zitten, 3 in mijn auto, 2 op stal in mijn poetskoffer, 1 in mijn jas, 1 in mijn paardenjas en 2 op mijn werk..Je zou maar zonder zitten he.

[edit] Labello gebruik ik echt nooit, het stinkt en je kan om de 5 minuten smeren omdat het steeds beroerder aan gaat voelen!

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 14:22

Liess__ schreef:
Ik wordt ook echt helemaal panisch als ik merk dat ik niets bij mij heb hoor!

Er is een website, die jullie vast wel kennen O:) , daar bestel ik echt altijd megaveel! Ik heb de hele collectie van Burt Bees, Rosebud, Yes to Carrots, Rehab, Chapstick en blistex :+

Denk dat ik hier toch wel rond de 50 sticks en potjes heb staan hoor. (De meeste zijn veilig weggestopt, zodat niemand ze hier thuis kan pakken en als ik mijn standaard sticks en potjes niet kan vinden, ik er daar 1 uit kan pakken :P )

Heb er ook standaard 3 in mijn tas zitten, 3 in mijn auto, 2 op stal in mijn poetskoffer, 1 in mijn jas, 1 in mijn paardenjas en 2 op mijn werk..Je zou maar zonder zitten he.

[edit] Labello gebruik ik echt nooit, het stinkt en je kan om de 5 minuten smeren omdat het steeds beroerder aan gaat voelen!

Welke website is dat dan? Hahaha.