Ik had meteen rugpijn onder mijn linkerschouderblad, mijn ribben deden pijn, er leek een band om mijn middel te komen.
Ik ben naar de HAP gegaan en de eerste diagnose leek een gebroken rugwervel, later is dat veranderd in een beschadiging in het doornuitsteeksel, met rust moest het overgaan.
Ik heb rust gehouden, kon ook niet anders.
Nu, 8 weken later is mijn dagelijkse functioneren gereduceerd tot vrijwel niks meer. Ik kan niet werken, niet staan langer dan even, niet goed zitten, niet goed lopen, alles doet pijn en niks aan houding lijkt die pijn weg te nemen.
Ten einde raad heb ik om een MRI gevraagd, de uitslag is een discus hernia tussen Th 7 en Th8.
De uitstulping zit aan de voorkant en drukt op het beenmerg. (myleum) en er zit een versmalling.
Nu weet ik eigenlijk niet zo goed hoe verder. Ik heb een doorverwijzing voor de neuroloog maar deze wist het in eerste instantie ook niet zo goed. Therapie, tot nu toe wordt het er alleen maar erger van en het straalt nu uit tot naar mijn linkerbeen, mijn arm. Ik word echt gék van die alsmaar aanhoudende pijn.
Maar een operatie zo hoog, dat geeft ook veel risico. Kortom, wat is wijsheid? Wie weet hier wat van af en wil vertellen hoe de operatie of therapie verlopen is?
Nu heb ik Zaldiar gekregen, en ik heb 12u trippend op mijn bed de tune van Diego the Explorer liggen neurien
Niet echt handig als moeder van 3 kinderen. Paracetamol en naproxen verlichten iets.

Maar ik kan er nog niet mee leven, daar voelt het nog veel te vroeg voor.