Ik had vandaag een handbal wedstrijd, en tijdens het warmlopen voelde mijn voet al heel raar. Maar ik dacht dat trekt wel weer weg zodra ik helemaal warm ben. Maar het ging van kwaad tot erger en het begon telkens meer pijn te doen (het voelde een beetje alsof er iets in mijn voet uitrekte en vervolgens in een kramp samen trok en weer uitrekte vooral bij het afzetten van mijn voet). En toen op een gegeven moment ben ik gaan kijken wat het was en toen zat er een flinke ei op de plek waar mijn enkelbanden lopen, het zag ook een beetje blauw. Toen heb ik op advies van mijn trainer mijn bandage omgedaan (die heb ik overigens niet voor deze 'blessure' maar die heb ik gewoon voor de zekerheid bij me). En toen heb ik voor spek en bonen nog een beetje meegespeeld (we hadden maar 1 wissel en als ik dus aan de kant zou blijven dan zou niemand kunnen wisselen), en toen ik thuis kwam was de pijn helemaal weg en er was nog maar een klein beetje zwelling. Nu heb ik dus ook nergens meer last van en de zwelling is weg (wedstrijd was van morgen)! Is iemand die dit herkent?