Raar iets aan mijn voet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Raar iets aan mijn voet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 19:26

Ik had vandaag een handbal wedstrijd, en tijdens het warmlopen voelde mijn voet al heel raar. Maar ik dacht dat trekt wel weer weg zodra ik helemaal warm ben. Maar het ging van kwaad tot erger en het begon telkens meer pijn te doen (het voelde een beetje alsof er iets in mijn voet uitrekte en vervolgens in een kramp samen trok en weer uitrekte vooral bij het afzetten van mijn voet). En toen op een gegeven moment ben ik gaan kijken wat het was en toen zat er een flinke ei op de plek waar mijn enkelbanden lopen, het zag ook een beetje blauw. Toen heb ik op advies van mijn trainer mijn bandage omgedaan (die heb ik overigens niet voor deze 'blessure' maar die heb ik gewoon voor de zekerheid bij me). En toen heb ik voor spek en bonen nog een beetje meegespeeld (we hadden maar 1 wissel en als ik dus aan de kant zou blijven dan zou niemand kunnen wisselen), en toen ik thuis kwam was de pijn helemaal weg en er was nog maar een klein beetje zwelling. Nu heb ik dus ook nergens meer last van en de zwelling is weg (wedstrijd was van morgen)! Is iemand die dit herkent?

Sani

Re: Raar iets aan mijn voet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 19:54

Heb je hem niet ongemerkt overbelast?

Ik heb ook eens een ei op mijn enkel/voet gehad maar toen ben ik flink door mijn enkel gegaan.

Je kan er mee naar een huisarts, die gaat voelen. Vertrouwt hij het niet, laat hij een foto maken in het ziekenhuis. Zo ging het bij mij tenminste.

Succes ermee, hoop dat je er niet veel meer last van krijgt.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-11 20:20

Het is dus zo nu doet het geen pijn (al heb ik nog niet gerent ofzo maar alleen rust gehouden met been omhoog vandaag). Dus daarom lijkt me geen zin hebben om naar de dokter te gaan maar ik maak me er wel een beetje zorgen om :=

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 20:22

Ik zou het aankijken.
Als je het zwaar belast en er dan last van krijgt, dan zou je langskunnen gaan.
Als jij idd vandaag rust hebt gehouden en been hoog hebt gehad is je bult nu ook minder? Edit, ik lees dat je zwelling ook minder is.
Misschien uit voorzorg even rust houden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 20:44

Ik zou er wel even naar kijken, of in ieder geval morgenochtend even ter info de dokter bellen. Ik heb het ook gehad, en ik kon mooi met een enkeltje gescheurde enkelbanden weer naar huis :)