Wie heeft er een operatie gehad aan zn meniscus,
Hoe ging dat?
Het schijnt een redelijk gemakkelijke ingreep te zijn, maar mij lijkt het helemaal niks!!
Ik loop al vanaf oktober met een gescheurde meniscus ( en bedankt ex! ) dat is door drie artsen / therapeuten vast gesteld,
De reumatoloog ( daar zit ik sowieso om de twee maanden ivm mijn ziekte ) wilde er niet zoveel mee doen in eerste instantie ( sowieso is het zo'n arts die veel mompeld en weinig zegt en hij maakt zich ook niet zo snel druk, is heel relaxed, wat dus op zich wel fijn is al je zelf even niet zo relax bent omdat je lichaam weer eens stagneert...) en die zei, neem vooral rust als je er last van heb...
Maar goed inmiddels is het februari en heb ik er nog steeds veel pijn aan, er gaan ook weken voorbij dat ik er geen last van heb, maar als ik me bijv verstap, heb ik het idee dat ik uit mn knie "scheur " ( is weer eens wat anders dan dat je uit je broek scheurt...
) en doet hij echt weer weken pijn...Gister weer met mn sport therapeut erover gehad en hij ging weer even voelen enz en die zei gelijk dat ik er toch wat mee moest doen...
Hij een ziekenhuis gebeld ( Antiniushove, iemand ervaring mee??) en nu kan ik gelijk as maandag terecht!!
Ik mompelde nog wat van; "joh, dat gaat wel weer over, zo gaat t al maanden..."
Maar hij hielp me even fijn uit die droom door te zeggen dat het anders al over was geweest en dat dit toch een operatie gaat worden...
Ben benieuwd hoe mij lichaam dit gaan ondervinden, mede door de sle...
Dus iik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen... ook zonder de sle...
Alvast Bedankt!!
Groetjes
uiteindelijk is het met 3-4x in de week intesief fysio gelukkig wel beter geworden, maar helemaal pijnvrij zal het nooit meer worden denk ik zo.