Wie heeft hier ervaring mee?
Ik ben 38 jaar en heb al vanaf mijn 20e problemen met mijn rug.
Toen had ik mijn eerste hernia en al te zien dat er lichte slijtage in mijn onderrug was.
Die hernia is vanzelf verdwenen.
Nu 5 jaar geleden 2e hernia maar alleen uitstraling in mijn linkerbeen dus daar kon ik mee leven.
Sinds een paar maanden had ik last van pijn rechts naast mijn wervel en ik begon scheef te lopen.
Nieuwe MRI gemaakt de hernia is al verminderd maar mijn 3e wervel is totaal versleten de 4e met hernia en de 5e bijna versleten.
Ik heb veel pijn en wij hebben een restaurant wat niet voordelig is met deze klachten en de zomer moet nog komen.
Als ik aan het werk ben loop ik met gipskorset zodat ik recht blijf lopen maar het ziet er soms niet uit.
Nu ben ik doorverwezen naar Brugge Belgie ik woon in west zeeuws vlaanderen en daar zit een hele goeie arts.
Er zijn een paar opties zoals eerst de 3e wervel opnieuw te vullen maar dan verschuif je het probleem en blijf ik waarschijnlijk zo lopen.
Andere optie is dus het vastzetten van de wervels.
Weet natuurlijk niet of dit zomaar kan want dit kan niet bij iedereen.
Maar op dit moment zie ik dit zelf als de enigste uitweg want ik kan bijna niet meer heb hele dagen pijn in alles wat ik doe, mijn paardje is nu een soort therapie paardje rijden gaat niet gelukkig is ze een grote knuffel.
Ik sta ook op de lijst voor de pijnpolie.
Daar heb ik de 14e een intake gesprek in een ander ziekenhuis en dan de 20e naar Brugge dus ik ben benieuwd wat deze arts gaat zeggen of kunnen doen voor mij.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn met ervaringen.