Tot gisteravond ging alles prima, maar toen begonnen mijn keel en kaken erg te branden en kwam er zo veel slijm in, dat ik het niet meer door kon slikken. Ik kan het alleen wegspoelen met ijswater, maar voordat ik naar bed ging, had ik inmiddels zo veel water gedronken dat ik er misselijk van werd, en nog bleef het slijm komen. Gevolg was dat ik tot half 4 vannacht op bed heb liggen kwijlen ipv slapen. Nadat ik even beneden had gezeten en daana op mijn rug ben gaan liggen, heb ik uiteindelijk geslapen tot half 8. Toen moest mijn vriend naar de wc en was ik weer wakker en aan het slijmen. Ben dus van ellende ook maar uit bed gegaan en heb mijn paracetamols genomen. De pijn valt mee voorlopig, maar het slijm is er nog en daarnaast heb ik nu ook een verstopte neus

En ik heb gigantische honger
Donderdagavond om 10 uur heb ik voor het laatst gegeten. Sinds die tijd heb ik alleen ijswater, nutri-drink, 1 glas Yogho en een bakje vla verdund met melk gehad. En een lollie gistermiddag omdat ik bijna van mijn stokje ging door suikergebrek.Volgens mijn "eet"-schema mag ik vanaf vandaag:
*water
*limonade
*vruchtensap (behalve sinaasappelsap)
*waterijs
*drinkvoeding (heb nog 1 flesje, maar vind het niet te drinken
)*melk/karnemelk/yoghurt/vla/roomijs
*glad gebonden pap
*chocomelk/drinkyoghurt
*lauwe koffie en thee
*glad gebonden soep/boullion
Máár: ijs lust ik niet en alles met melk durf ik niet te drinken vanwege dat slijm.
Wie heeft dit ook meegemaakt en heeft tips voor me? Zo af en toe kan ik wel bij het plafond omhoog en mijn humeur wordt er ook helemaal niet beter op. En ik wil kunnen slapen

In het ziekenhuis kreeg ik diclofenac als mijn keel zo begon te branden, ik had er gisteren nog 1 hier thuis, en het ging perfect. Maar die zijn nu op. Ik wilde de dokter bellen om te vragen of ik daar nog wat van kon krijgen, maar ik kan niet praten, dus bellen wordt lastig
En dan zit ik nog met dat slijm, verstopte neus en honger!
Een bakje vla mocht toen na lang zeuren, daarna kreeg ik pas echt honger 

)
Dat is inderdaad precies hoe ik me voel, tot aan de vissticks en vanillevla aan toe.
)
) Heeeeerlijk!!!