Omdat ik hier op Bokt wel eens topics voorbij zie komen over alternatieve geneeswijzen en Google me niet echt verder kan helpen stel ik mijn vraag hier eens in de hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik ben op zoek naar iemand die mij via de 'alternatieve' wijze (dus niet de reguliere geneeskunde) kan helpen.
Ik heb namelijk erg veel vage klachten die ik ondertussen behoorlijk zat wordt. Mijn vraag is dus ook of iemand mij een arts oid aan kan raden in de buurt van Enschede, of een manier weet hoe ik daar zelf aan kan komen.
Mijn klachten zijn onder andere:
- Gauw ziek, bijvoorbeeld 2010: Keelontsteking, voorhoofdsholteontsteking, darminfectie, keelontsteking, griep.
Inmiddels zit ik nu alweer 2 weken thuis met wederom een flinke voorhoofdsholteontsteking. Nu ben ik bezig met de 2e antibioticakuur, maar dat mag niet echt baten.
- Veel en vaak buikpijn; Huisarts heeft het prikkelbare darm syndroom vastgesteld
- Vaak zere nek en rug (stijfheid), met als gevolg weer hoofdpijn
- Vaak verkouden
- Ik heb het echt altijd koud, vooral handen en voeten
- Haaruitval
- Vaak kramp in spieren
- Vaak ontstoken ogen (oog zelf of de huid rond de ogen), om de week ongeveer
- Wondjes die niet of heel traag genezen
- Stemmingswisselingen af en toe, maar dat zal wel door de PCO komen, wat ook is vastgesteld door de huisarts
Al met al niet echt fijn. Ik klaag er verder niet over want er zijn veel mensen die veel vervelendere ziektes hebben, maar ergens zou ik best willen dat ik een keertje echt goed in mijn vel zit. Ik ben verder wel bijna altijd vrolijk. Ik probeer gezond te eten en sport ook regelmatig. Veel van de bovenstaande klachten zijn er een tijdje, soms erg, soms niet, verdwijnen weer en komen dan weer terug.
Iemand enig idee wat ik hier mee zou kunnen doen? Ik zou normaal nooit een topic zo specifiek voor mezelf openen, maar ik weet eigenlijk ook niet waar ik anders mijn zoektocht zou kunnen beginnen.. Ik hoop op nuttige tips voor zowel mij zelf als voor andere bokkers!
Bedankt!!