Ovulatie bloeding?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miss_nadine

Ovulatie bloeding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 10:30

Beste allemaal

Ik heb altijd een cyclus van rond de 28 dagen. Nu ben ik ruim 2,5 week geleden ongesteld geweest en op dag 14 van mijn cyclus kreeg ik weer bloedverlies. Omdat dat overeen zou komen met mijn eisprong dacht ik dat het wel normaal was als je wat bloed verloor, alleen nu zijn we zes dagen verder en ik verlies nog steeds wat bloed. Moet ik dit nu al menstruatie rekenen of komt dit wel vaker voor? Het is een stuk minder dan mijn menstruatie normaal is vandaar dat ik ook denk dat het eerder bij mijn eisprong hoort.

Ik ben benieuwd of dit vaker voorkomt!

marleen_88

Re: Ovulatie bloeding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 10:32

Als je aan de pil bent, heb je toch geen eisprong?? Tenminste dat heb ik mij laten vertellen.

Ik heb dit ook gehad, ik heb nu een zwaardere pil en het is bij mij nu over. Ik zou het even in de gaten houden en desnoods contact opnemen met je huisarts.

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 10:39

Ik slik de pil al ruim 3 jaar niet meer en heb nooit last gehad van bloedingen tussendoor vandaar dat ik het zo raar vind.

Bedankt voor je antwoord in ieder geval :)

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 10:43

Is er een mogelijkheid dat je zwanger bent? Dan zou het namelijk een innestelingsbloeding kunnen zijn.

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 10:46

Misterylady schreef:
Is er een mogelijkheid dat je zwanger bent? Dan zou het namelijk een innestelingsbloeding kunnen zijn.

Er bestaat inderdaad een kleine mogelijkheid, maar aangezien de bloeding echt op dag 14 begon en ik dan normaal gesproken mijn eisprong op die dag heb lijkt het mij eerder in verband staan met mijn eisprong. Ik heb altijd begrepen dat de innesteling pas een week na de eisprong begon?

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 10:48

Elk lichaam is anders he. Niet iedereen reageert volgens de boekjes ;)
Ik zou de mogelijkheid in elk geval niet uitsluiten.
Ik persoonlijk heb in elk geval nog nooit gehoord dat je gaat bloeden van je eisprong.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 11:05

Idd hoe weet je zo zeker dat je op dag 14 een eisprong hebt. ;) Je kunt ook vroeger of later een eisprong hebben.
Een eisprongbloeding heb ik ook nog nooit van gehoort.

Ik zou eerder denken aan een innestelingsbloeding of een erg korte cyclus.

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-11 11:12

Normaal voel ik mijn eisprong, ik krijg echt ernorme kramp voor een dag en daarna zakt het weer weg. Dit keer heb ik het niet gevoeld dus het zou best kunnen dat het eerder heeft plaats gevonden. Ik wacht het nog wel even af en als het bloeden niet stopt bel ik de dokter wel even.

Bedankt voor de reacties in ieder geval en meer ervaringen zijn altijd welkom :D

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 11:22

Als ik je verhaal zo lees klinkt het meer als een innestelingsbloeding inderdaad. Al zijn die echt heel matig, heb niet eerder gehoord dat iemand 'hevig' bloedde daarbij.