Omdat het "bijna" carnaval is, ben ik al een beetje aan het rondkijken hoe ik goedkoop, maar toch orgineel, voor de dag kan komen.
Als eerste had ik gedacht om te gaan als Lady Gaga. Niet moeilijk. Rare kleren aantrekken, bijvoorbeeld een bodystocking met daaronder een panty. Daarnaast uitbundige make-up. Te doen..
Vervolgens keek ik op internet en vond ik het wel een grappig idee om als Geisha te gaan. Make-up is niet moeilijk. Kleren daarin tegen wel.
Als laatste kwam ik op het idee: Pin-up Girl. http://www.google.nl/images?hl=nl&q=pin ... a=N&tab=wi Subtiele make-up. Grote oorknoppen in, haren opgestoken met doekje erom heen en een oude strakke jurk van mijn moeder aan.
Te doen toch?
Wie heeft er nog meer orginele, maar vooral goedkope carnavals/verkleed ideeen?
Ik heb ooit op het laatste moment besloten toch maar te gaan, heb een broodmandje op mijn hoofd gezet, met allerlei knuffelbeesten met lint en spelden erop gebonden, shirt en broek/rok in dezelfde kleur met ook knuffelbeesten erop en bloemetjes of hartjes op het gezicht geschminckt. Geen idee wat ik was, maar iedereen vond het heel leuk en origineel Het goedkoopste is iets maken met spullen die je toch al in huis hebt (Zo ben ik trouwens ook ooit met een vriendin samen als Miep en Sjaan Badmuts geweest, badjas aan, douchemuts op, washandjes aan onze handen, op badslippers, allerlei badspullen (eendjes, nagelborsteltjes, gekleurde sponzen enzo) op de badjas gespeld... was ook leuk en goedkoop)
YMJArabians
Geplaatst: 26-01-11 18:16
Myrthe92 schreef:
Hahahaha bonjoy, ik klink je link aan, en het eerste waar mijn oog op valt is de 'piemel-vergroter'
als levend Twister? Is leuker als je met een groep gaat maar je trekt een laken aan en schildert daar de gekleurde cirkels op...klus een twisterbord, loopt naar iemand toe en hoppa: linkerhand op geel...
eerste carnaval ooit?!?!?! Onder welke steen hebben jullie gelegen??
Ik vind die van de badmutsen wel heel erg leuk! Wij gaan vanavond op stap...ben benieuwd waar ik mee thuis kom... Ik wil altijd iets wat niemand heeft...maar dat is zo lastig tegenwoordig...