nep nagels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

RF_Pictures

nep nagels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 17:28

Hee bokkers,

Ik wil morgen nepnagels gaan halen dit is 2e keer dat ik het ga doen alleen die lijm die ik toen had was super
slecht had zo'n pakketje en zat zo'n klein inie pinie ding in het was bij de DA trouwens en volgens mij kon je de lijm ook gewoon appart kopen
iemand nog tips om ze goed te laten zitten?

xx

Charr_x

Re: nep nagels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 17:31

Ik vind die dingen zulke troep.
Iedere nagel is anders en die plakkers hebben een vaste vorm waardoor het haast onmogelijk wordt om ze goed te zetten en dat ze ook blijven zitten. Bovendien vind ik het er ontzetten ordinair uitzien, maar dat is mijn mening
Ik zou voor een andere optie gaan:
- gel
- leuk nagellakje

Mirrrriii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 17:32

Eigen Nagels een beetje in de vorm van de nagel vijlen, en niet afknippen helpt bij mij altijd.
Dan is het oppervlak van de eigen nagel groter en wordt de nepnagel dus op een groter oppervlak gelijmd.

Verder heb ik niet altijd van die hele lange nagels gebruikt, die lange stoot ik namelijk te vaak waardoor ze er eerder af gaan.
Heb altijd medium maat.
Voor het plakken eerst op de nagel leggen om te kijken hoe hij komt te zitten, ook iets plat duwen dus dat je met de lijm eronder namelijk ook.

De lijm kun je ook apart kopen ja
Zou geen nagels nemen met een plaklaagje erop, die liggen er zo af

Edit: typfouten
Laatst bijgewerkt door Mirrrriii op 25-01-11 17:33, in het totaal 2 keer bewerkt

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 17:33

Charr_x schreef:
Ik vind die dingen zulke troep.
Iedere nagel is anders en die plakkers hebben een vaste vorm waardoor het haast onmogelijk wordt om ze goed te zetten en dat ze ook blijven zitten. Bovendien vind ik het er ontzetten ordinair uitzien, maar dat is mijn mening
Ik zou voor een andere optie gaan:
- gel
- leuk nagellakje

maar dat is zoveel geld haha naja ik doe niet van die ordinaire doe gwn effe met paar glittertjes erop en ik vijl ze altijd zo danig dat ze passen
en maak ze meestal ook kleiner

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 17:34

Ik heb ze altijd van de kruitvat, gewoon van die effen zijn 6 euro geloof ik blijven altijd een week zitten, en dat vind ik wel genoeg want ik lak ze altijd in een kleurtje, dus heb elke weer mooie nagels en een hip kleurtje...

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 18:31

Ik heb zelf altijd acryl. Ik zet ze sinds kort bij mezelf.
Van die plaknagels van de DA gaan je nagels echt naar de kl*te.
Mijn advies: neem acryl of gel.

RF_Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 19:36

Leslie90 schreef:
Ik heb zelf altijd acryl. Ik zet ze sinds kort bij mezelf.
Van die plaknagels van de DA gaan je nagels echt naar de kl*te.
Mijn advies: neem acryl of gel.

waar kun je die halen en hoe doe je dat en hoeveel is dat?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:00

Die moet je bij een salon laten zetten. Eerste keer zal toch wel tussen de 50 en 60 euro zijn.

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:02

Bij een nagelstyliste bij jou in de buurt :)
Of een cursus volgen, zomaar acryl nagels zetten zonder ervaring is ook niet aan te raden, o.a omdat je hygiënisch te werk moet gaan.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:03

Nepnagels als je paarden hebt/rijdt? Ik zie die combi niet zo eigenljk :+

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:04

Waarom niet? Wat heeft dat met elkaar te maken? :+

Arabesk

Kiwipitje schreef:

eh vuil, afbreken etc?

lucifertje

kiwipitje: Hoeft niet perse bij een salon. Bij de douglas verkopen ze al een kitje acryl voor €20,- Betekent niet dat dat een goed idee is als je er nog nooit mee gewerkt hebt of ervaring mee hebt.

TS: Het nadeel van die plaknagels is idd dat ze niet mooi passen of dat ze snel kapot gaan. De lijm kan je ook kopen bij een salon. Deze is meestal van betere kwaliteit dan die van de DA.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:06

Arabesk schreef:
Kiwipitje schreef:
eh vuil, afbreken etc?
Eh? Ja en? Djeez :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:13

Ik heb gel, en ik heb ze net opdat mijn nagels er verzorgder zouden uitzien ivm de paarden :')

Elke dag krijgen talloze mensen mijn handen te zien als ik hun ID en ziekenkaskaartje moet aannemen en weer afgeven, als ik papieren moet invullen... Nagels die wat verkleuren, met een veize rand of goed ingescheurd zijn écht niet presentabel!
Daarnaast scheuren mijn nagels makkelijk, vooral die op de duim en die scheuren echt diep= auwtch en ieuw! (tenzij je bloeden als een lekke kraan leuk vindt).

Voor een gewone french met zachtwitte tip, recht boordje en mooi afgevijlde nagels, niet te lang, betaal ik zo'n €40 en doe er makkelijk een maand mee. Langer kan ook maar dan worden ze te lang en erger ik me eraan :o En je kan dat ook in allehande kleurtjes/motiefjes laten doen, is wel iets duurder dan :j

Vuil weghalen is makkelijk: water en een oude tandenborstel...

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:26

Ik heb ook gelnagels hoor en bij de paarden nog nooit problemen mee gehad :n. Inderdaad altijd nette nagels zo :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:27

Mijn styliste maakt her haar specialiteit van om ze trouwens zo fijn mogelijk te zetten en zo naturel mogelijk, zodat je er haast niks van ziet.
Vind ik wel leuk zo, valt het niet te hard op :j

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:30

Dat vind ik ook altijd het mooist Varekaj. Vind die hele bolle dikke dingen nooit zo mooi. Mijn eigen nagels zijn al best bol en als je daar nog een extra bolling opmaakt ziet het eruit alsof ik klauwen heb (als een kat).
Gelnagels en paarden gaan trouwens prima samen, plaknagels en paarden helaas niet...
Heb vroeger weleens een hele middag zitten plakken en vijlen, en s'avonds vond ik ze allemaal terug in mijn rijhandschoentjes... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:45

Als je eens gaat tellen: (om ontopic te blijven)

gelnagels is hier dus 1x/maand €40 (basic naturel french)
plaknagels... 6€/doosje. neem gemiddled 1x/week een doosje, dat zijn 4 doosjes/maand.
Maakt toch ook al €24.

moet je 2x vervangen, is dat nog een keer €12 extra, zit je op €36/maand.

Moet je rekenen dat je bij het plaatsen van gelnagels toch ook mini manicure bijkrijgt: nagelriemen doen, losse velletjes wegknippen, nagels in mooi model geveild door een prof, handcrème achteraf...

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 22:55

Het enige nadeel is dat je er wel het geld voor moet hebben. Ik zette mijn gelnagels uiteindelijk zelf, maar vond het toen ik nog naar de salon ging toch elke keer veel geld voor iets wat ik niet persé nodig had.
Weet niet hoe oud de TS is, maar als ze het van zakgeld moet betalen bijvoorbeeld snap ik dat ze voor plaknagels gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:06

ik heb nu al een hele tijd acrylnagels. bij de paarden merk je er niks van. vind het er zowiezo netter uit zien en je ziet niet dat er vuil onder zit. ik zou inderdaad niet van die plaknagels kopen. die breken heel snel af en zien er nep uit vind ik :)

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:12

Varekaj schreef:
Als je eens gaat tellen: (om ontopic te blijven)

gelnagels is hier dus 1x/maand €40 (basic naturel french)
plaknagels... 6€/doosje. neem gemiddled 1x/week een doosje, dat zijn 4 doosjes/maand.
Maakt toch ook al €24.

moet je 2x vervangen, is dat nog een keer €12 extra, zit je op €36/maand.

Moet je rekenen dat je bij het plaatsen van gelnagels toch ook mini manicure bijkrijgt: nagelriemen doen, losse velletjes wegknippen, nagels in mooi model geveild door een prof, handcrème achteraf...

Je hebt zeker geen doosje per week nodig, je kan je nagels wel vaker gebruiken. Dus zeg dat je er iedere maand eentje moet kopen, omdat je er een aantal bent kwijt geraakt. Verder nog twee potjes lijm per maand à €2,50 (gokje) dan kom je uit op €11,00 scheelt wel erg veel.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:24

Ik kan zelf acryl zetten, maar voor 'snelle' nagels pak ik de plaknagels van de Action (kosten nog geen euro geloof ik). Die vijl ik op maat en juiste lengte en dan lak ik alles in de gewenste kleur. Geen kip die ziet dat het nep is en voor een paar dagen is het prima :)

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 00:51

Ik heb nu acrylnagels.
Betaal 45 euro voor opvullen na 3 weken laat ik de nagels bijvijlen en doen ze er een gel laagje overheen (10 euro).
Op die manier hoef ik maar om de 6 weken op te laten vullen en ben ik 55 euro per 6 weken aan nagels kwijt.

Ik laat de smile-lijn iets lager zetten, zodat als me nagels groeien deze niet zichtbaar worden.
Ze zien er altijd mooie en verzorgd uit ook al ben ik iedere dag bij de paarden!

Als je het zelf plakt zou ik leuke tips kopen en die opvullen met acryl. Dan blijft het langer zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:36

ik laat ze iedere 3/4 weken bij werken. dan worden ze er ongeveer helemaal afgehaald en daar betaal ik 20 euro voor (ranje met kleur wat ik nu heb 25 euro)