Ik heb er al m'n hele leven last van. Ik vind het niet heel erg om vroeg uit bed te moeten, natuurlijk blijf ik liever wat langer liggen, maar dat heeft iedereen wel (eens) geloof ik. Het probleem is alleen dat ik 's ochtends altijd misselijk ben. Ik eet altijd wel iets. Vaak een boterham met nog wat te drinken, als het 8:00 is geweest en ik heb nog genoeg tijd dan wil ik nog wel eens een boterham en een beschuitje eten, maar dat is dan wel een hele opgave. Vervolgens ga ik dan op weg naar school (meestal met de bus en dan met de trein, soms eerst op de fiets en dan met de trein) en pas wanneer ik dan in Zwolle de trein uitstap begin ik op te knappen.
Ik weet dus al dat het iets is dat langzaam wegzakt, maar als ik 's ochtends misselijk word dan krijg ik toch bijna altijd weer de neiging om mijn bed in te duiken.
Ik hoop dat er hier misschien mensen zijn die handige tips hebben om de misselijkheid te voorkomen. Ik moet namelijk vanaf volgende week met stagelopen beginnen en dan zal ik waarschijnlijk om 6:00 op moeten staan. Ik zie er nu al tegenop.
) maar dat wilde ook nog wel eens helpen. Dan ging het slappe gevoel en de misselijkheid weg. 
merk dat ik ook beter functioneer als ik een beter dag/nacht patroon heb, dus zou ook proberen om in de weekenden op tijd op te staan zodat je een goed ritme krijgt
)

Ik eet dan 's ochtends niks, en als ik op school ben voor de les snel een broodje naar binnen werken.. om vervolgens een uur later met een knorrende maag te zitten.