al 4 jaar pijn in me been word erger.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chantaliiejj

al 4 jaar pijn in me been word erger.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 18:24

Ik heb nu al ongeveer 4 jaar pijn in me been, het is de laatste tijd steeds erger en erger geworden.
Ben echt vaak naar de dokter geweest en en al drie keer foto's laten maken in het zieken huis maar ze kunnen helemaal niks vinden.
De eerste keer dat ik naar de dokter ging zijden ze groei pijn maar daar geloovde ik niks van want het werd steeds erger toen ging ik weer terug en zijde ze scheen been vlies ontsteking maar toen werd het nog erger en ging ik weer terug en toen kreeg ik een dokter en die zie ja wat wil ik voor je doen ik weet niet wat ik moet doen :? dus die dokter was niet echt goed en daarna ben ik weer twee keer terug gegaan en twee keer foto's laten maken maar ze konden het niet vinden. ben nu paar keer naar de fysio geweest maar het helpt niet.
De pijn gaat nu ook naar me voet toe, en heb soms last van me rug denk dat het door me been komt het gaat het meest om me kuit en me knie

Weet iemand wat het is ? of kan iemand me helpen.
Laatst bijgewerkt door Chantaliiejj op 23-01-11 18:35, in het totaal 2 keer bewerkt

maanou

Re: al 4 jaar pijn in me been word erger.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:26

Dystrofie?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 18:29

maanou schreef:
Dystrofie?

dat is toch dat het opzwelt ? dat het heel dik word ?

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:53

Wie weet helpt het om naar de podoloog te gaan. Die heeft bij mij gezien dat mijn benen scheef stonden en dat daar de pijn vandaan kwam. En dat na jaren van horen: groeipijn, geen vertrouwen in mijn knie en dat soort onzin!

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 19:13

Ik kan je alleen maar aanraden om opnieuw naar de huisarts te gaan en het uit te laten zoeken. Vanachter de computer kan niemand van ons op basis van wat jij vertelt zeggen wat je mankeert.
Laatst bijgewerkt door __Nienke op 23-01-11 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Escalutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 19:17

Een paar keer fysio: Wat versta jij onder een paar keer?

Desire__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 19:19

Misschien dat je naar een academisch ziekenhuis kan. Zij blijven zoeken totdat ze de oorzaak weten van iets.

kippetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 19:59

eerst naar podoloog om te controleren of je idd geen langer been hebt. dat kan dit soort klachten zeker veroorzaken. Dan heb je dat iig uitgesloten...

Succes!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 20:00

kippetje schreef:
eerst naar podoloog om te controleren of je idd geen langer been hebt. dat kan dit soort klachten zeker veroorzaken. Dan heb je dat iig uitgesloten...

Succes!

Ik heb dus wel twee ongelijken benen en de dokter zij dat dat er niet mee te maken heeft maar volgens mij dus wel

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-11 17:03

kippetje schreef:

Succes!

Dankje!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 21:12

Toen mijn zus vroeger klein was had ze ook heel vaak beenpijn. Groeipijn zeiden ze ook.
Dokter kon er niets aan doen.
Mijn moeder is toen naar de homeopatische drogist geweest en die heeft toen magnesium pillen mee gegeven. Dat heeft bij mijn zus toen geholpen.
Misschien is dat een idee?