Ik heb al even bij de zoekfunctie gekeken op stoppen met roken maar kon niet echt wat vinden. Mocht het toch zo zijn hoor ik het graag en mocht het verkeerd staan mag het verplaatst worden (graag zelfs
)Ik ben dus tot de conclusie gekomen dat het zo niet langer gaat. Ik rook 1 pakje per dag, zo'n box van kent waar er 24 inzitten. Meestal is het pakje de volgende dag nog niet helemaal op maar toch. Het is 1 pakje per dag teveel en wil er nu eindelijk eens vanaf! Het kost me handen vol geld. Op jaarbasis tussen de 1500 en 2000 Euro!
Vind het echt te gek en het is nog eens harstikke slecht voor mijn gezondheid!
Ik ben opzoek naar een 'steuntje in de rug' en vandaar dat ik het topic plaats. Misschien zijn er meer bokkers die ook dolgraag van deze dure&slechte verslaving af willen en wie weet kunnen we elkaar er door heen slepen.
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik elke maand dat ik het volhoud iets leuks mag doen/kopen voor mezelf. Maandelijks hou ik in mijn geval zo'n 180Euro over. Van een deel van dat geld wil ik iets leuks doen en mocht ik het echt blijven volhouden wil ik een deel van het geld wat ik er aan over houd aan een stichting doneren voor verwaarloosde of in de steek gelaten dieren.
Wil dolgraag van mijn verslaving af, jij ook? Meld je dan en samen gaan we er tegen aan
Ik ga er vol goede moed tegenaan!