Iets op je lippen plakken, hoe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Iets op je lippen plakken, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-11 18:54

Voor Carnaval wil ik graag iets op mijn lippen plakken, stekeltjes. :))
Nu lijkt me dit heel erg gaaf, maar hoe kun je iets op je lippen plakken zonder dat het er snel af valt, maar wanneer je het eraf wilt halen je niet je hele lippen aan gort trekt? :=

Ik begrijp dat secondelijm dan geen goed idee is, maar wat wel? :)

Sani

Re: Iets op je lippen plakken, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 20:14

Lastig, Echt op je lippen zelf? Ik zou zeggen nepnagellijm, maar dat lijkt me niet gezond + dat het verwijdergoedje denk ik niet zo lekker is. :')

Ik denk dat visagisten wel een oplossing weten.
Een natuurlijk goedje?
Heb je al navraag gedaan bij bijvoorbeeld carnavalswinkels?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 21:57

erhm...bij een winkel die grime/schmink spullen verkoopt kijken, die hebben vast ook lijm om dingen op je gezicht te plakken

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 21:58

wimperlijm

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 21:59

Ik denk dat je dan van diezelfde lijm moet hebben die ze voor nepwimpers gebruiken ofzo.. Dus idd, carnavalswinkels, internet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 21:59

Ik denk dat je het beste de stekels op bv plasticfolie vast kunt maken, en dat dan met bv eiwit op je lippen kunt plakken. Even in laten drogen (evt even fohnen) en het zit goed vast. Losmaken gaat dan makkelijk met wat lauw water.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-11 12:01

Bedankt voor jullie reacties!
Nagellijm lijkt me niet zo'n goeie, dan moet ik er 's nachts ook mee slapen en denk niet dat vriendje blij is met stekels op mijn lippen hahaha.

Ik ga eens uitproberen met de tip van Sonja, en even navraag doen bij de CV winkel!

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 13:32

Je zou ook mastix kunnen nemen. Word gebruikt voor theater en mensen die zich verkleden om dingen aan huid te plakken, zoals oren en neuzen enzo. Moet ook wel op je lippen kunnen. Onder de duche laat het wel weer los.
Kost niet veel en smaakt ook nog eens niet vies. :P

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 14:40

Het lijkt me sowieso geen pretje om dit te gaan doen... Maar what ever you want ;)
Nagel/wimperlijm zou ik echt niet doen, denk dat je erna allemaal wondjes krijgt.
Daarbij moet je rekening gaan houden dat je een pak rietjes mag mee gaan slepen..
Is het niet verstandiger en makkelijker om en of twee stekels net onder of boven je lip te doen? Die dan best groot mogen zijn.

Verder was ik nog wel benieuwd wat voor een stekels je gaat gebruiken? Ik kan alleen maar spijkers en satéstokjes bedenken. :9 :9

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:11

En anders =huidlijm? :)
Heb op mijn verjaardag spul voor nailart gekregen en daar zat een flesje lijm in voor op je huid.. plakt goed, en als het opdroogd word het gewoon een soort vliesje wat je er heel makkelijk af kunt halen.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:12

Heb je dan straks niet heel je lippen kapot als je dat er straks weer af haalt?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:14

Ik dacht ook eerst aan mastix (huidlijm), maar wellicht in de 'betere feest/schminkwinkel' even vragen of dat ook op lippen goedgaat, het is alsnog redelijk aggressief spul.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:16

Op je lippen lijkt me geen slim idee.. Let maar eens op hoeveel je lippen bewegen bij het praten. Je moet ze ook goed dicht kunnen doen, en je wilt natuurlijk ook nog kunnen eten en drinken! Daarbij moeten je lippen kunnen ademen, en is de huid veeeel gevoeliger dus er af halen zou absoluut geen pretje zijn, en heb je nog dagen last van kapotte lippen.. En de kans dat ze er af vallen is heeeeel erg te groot.. Waarom doe je de stekels niet op je jukbeenderen? Of op je kin of neusbrug?

Mastix krijg ik lastig van mn oren en gezicht af hoor, als er dingen op geplakt zijn.. Dat droogt hard op, lijkt me dus geen pretje op mn lippen!

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 17:36

Mastix heb ik geen ervaring mee, maar degene waar ik hetover heb kun je volgens mij gewoon bij de DA halen en is heel makkelijk te verwijderen :)