Wie heeft er ervaring met Equilac?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Wie heeft er ervaring met Equilac?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 14:16

Mijn man heeft ernstige huidproblemen. Hij heeft een extreem droge huid, en daarnaast zowel exceem als psoriasis. De winter is altijd een drama, de zomer gaat het wat beter.
Op dit moment heb ik mijn eigen appaloossa ;) aangezien hij van boven tot beneden onder de rode ronde vlekjes zit :(:)

Hij heeft diverse zalven, maar het enige wat die doen is de boel een beetje verlichten. Nu ben ik eens gaan zoeken of er niets is om het van binnenuit te bestrijden en kom uit op Equilac: http://www.equilac.com/nl/home/?gclid=C ... DgodvBCXHA

Nu is mijn vraag dus wie hier ervaring mee heeft. Er staan diverse verhalen op de site, maar dat zijn allemaal personen die 1 probleem hebben. Mijn man heeft 3 problemen tegelijk...

Zinn

Re: Wie heeft er ervaring met Equilac?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:33

Mijn oma drinkt paardenmelk en wast zich met zeep, achteraf insmeren met bodymilk (niet elke keer als ze doucht, ook gewone zepen) ook beiden op basis van paardenmelk. Zij heeft ernstige psoriasis en heeft hier heel veel baat bij. Zij heeft ook 1 huidprobleem, maar ik denk dat het voor je man zeker de moeite waard is om te proberen, ook al zou het niet tegen alle problemen tegelijk goed helpen. Dat van mijn oma is wel een ander merk en geen capsules, echt drinken is het. Ik weet niet of dat nog verschil zou maken...