Wimperextensions!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse

Wimperextensions!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 11:05

Ik las een tijdje terug iets over wimperextension, en dat lijkt me voor de vakanties zo gaaf!
Ik kan er alleen op internet niet zo heel veel over terug vinden, ook voor en na foto's zijn schaars lijkt het :?
Het enige wat ik gelezen heb is dat je soms een aantal wimpers kwijt kan raken als de extensions er af vallen, maar naar verder lezen blijkt dan wel dat de dame in kwestie gewoon te lang heeft gewacht met het laten verwijderen dus ja..

Maargoed, iemand hier ervaring mee? :D

Ramooontje

Re: Wimperextensions!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:08

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wat ik heb gehoord is eigenlijk allemaal negatief. Het is slecht voor je wimpers het blijft niet lang zitten en het resultaat is vaak niet super. Ik zou zelf aan de slag gaan met van die kleine nep plukjes, goedkoper en beter voor je wimpers!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 11:32

Maar het gaat mij juist om de vakantie, die kleine plukjes moet je elke dag opnieuw doen, en dan kan ik net zo goed elke dag mascara opdoen, is nog minder werk :D
Mijn bedoeling zou zijn om ze vlak voor de vakantie te laten zetten (zonvakantie van 1 a 2 weken), en ze er daarna direct weer af te laten halen, ik wil geen risico lopen dat ze uitgroeien, te zwaar worden en mijn hele wimpers ruineren :=

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:34

Ik hoor alleen maar dat het je wimpers afbreekt, je eigen wimpers gaan goed naar de *je weet wel*

Zonde, je kan je wimpers laten verven? Hoef je ook geen mascara op te doen

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:35

Idd, verfen is dan misschien beter. :)

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 11:40

Colway schreef:
Ik hoor alleen maar dat het je wimpers afbreekt, je eigen wimpers gaan goed naar de *je weet wel*

Zonde, je kan je wimpers laten verven? Hoef je ook geen mascara op te doen

Verven laat ik geregeld al doen, maar nooit het effect wat ik zou willen zonder mascara #)
Met mascara smeer ik gewoon 5 lagen op en dan heb ik hugh wimpers, maar zonder heb ik hele kale zielige oogjes (ook al zijn ze zwart geverfd :') )