Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
of ben ik nou gek? Ik ben 21 jaar maar moet er van me leven nie aan denken om een 14 jarig vriendje te hebben, er zit geestelijk zo'n enorm groot verschil tussen...
Eleionomae schreef:nouja als jullie beiden gelukkig zijn en jou en zijn ouders het goed vinden, kun je dan niet beide ouders een begeleidende brief laten schrijven met handtekening die je aan de meneer of mevrouw van de GGD kan geven?
ik vind 21 en 14 ook wel een enorm verschil (maar laten we eerlijk zijn vroeger was het heel normaal dat je als meisje al op je 14/15e trouwde met een veel oudere man om de erfenis en hierarchie etc). Als jullie maar gelukkig zijn en je ouders er achter staan
tis altijd zo'n item als je jonger bent en zolang het in goed overleg met je ouders nu gaat en ook met zijn ouders is er niets aan de hand lijkt mij
zou het gewoon ook even thuis voorleggen en iets van een brief van je ouders meenemen naar de GGD persoon om aan te kunnen tonen dat het allemaal onder supervisie is
. Dit was ook een nutteloze jongen(Geen werk, gedroeg zich als 16, steelde scooters enz) en ik me maar stoer voelen met zo'n oud vriendje
Eleionomae schreef:ja en weet je wat het is over een paar jaar doet ook niemand meer raar over het leeftijds verschiltis altijd zo'n item als je jonger bent en zolang het in goed overleg met je ouders nu gaat en ook met zijn ouders is er niets aan de hand lijkt mij
zou het gewoon ook even thuis voorleggen en iets van een brief van je ouders meenemen naar de GGD persoon om aan te kunnen tonen dat het allemaal onder supervisie is
)EN ik en mijn ouders kennen hem al 7 jaar lang!Seleentj schreef:Dat scheelt al erg inderdaad! , dat van mij was na 2 maanden ook al doodgebloed... (Hij had andere behoeftes dan ik had :p )

hij word inmiddels 28 en ik 25 en nog denk ik wel eens, pff hij is al bijna 30