Ik ben van mezelf midden-donker blond. Mooie kleur opzich, maar ik wil het graag voor een keer 1-2 tinten lichter verven. Nou is dat opzich geen probleem, echter..
1,5 jaar geleden is een deel van mijn haar gebleekt en blauw geverft, toen ik dat na een half jaar zat was, heb ik het blauwe (en de uitgroei) weer gebleekt. Mijn haar groeit erg langzaam en een deel van de bleek is er dus nog niet uit gegroeid.
Mijn vraag is nu, kan ik daar gewoon met blonde haarverf overheen, zonder dat het oranje wordt? Of kan ik beter wachten tot het er helemaal uit is?
Het lijkt nog steeds een beetje groen, of het ligt aan de foto. Als het nu al groen is zou ik het zeker niet nog een keer lichter verven, eerder nog weer even een tintje donkerder.
Maar gebleekt als in ontkleurt? Of heb je het zelf in de chloor (of zo'n ander huismiddeltje wat sommigen er ook voor gebruiken en waar je haar ongelooflijk dood van gaat) gelegd? Zo niet dan denk ik dat je er wel gewoon overheen kunt verven. Zou ik wel doen.
Kitsolu
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-11 17:52
Nee, dat ligt aan de foto, dat gedeelte van mijn haar is nu heeeeeeeeel licht blond. En inderdaad, ontkleurt, niet in de chloor gehangen was er zelf niet een op gekomen. Och en anders ben ik een poosje erg kleurrijk
Haha, maar als je het bij de kapper ontkleurt smeert die er daarna ook zo weer een verfje in hoor. Daarom word het toch meestal ontkleurd? Omdat mensen een totaal andere kleur willen dan voorheen? Dus waarom niet zelf doen..
Klopt, maar het is dus bij mij alleen gebleekt, geen andere kleurtjes erdoorheen. Maar dan ga ik zo even een kleurtje halen en we zien wel hoe het uitpakt