Navelpiercing groeit raar!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nrkee

Navelpiercing groeit raar!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 18:31

Hoi, ik heb in Juli een navelpiercing laten zetten.. is sindsdien eigenlijk nog niet echt genezen (dit is overigens niet zo raar, bij al mijn piercings duurt dit wel meer als een half jaar.

Nu is het opeens zo dat er ongeveer een staafje van 3 cm zit (gewoon dezelfde van het zetten nog steeds).. achter een stukje huid van ik denk nog geen 0,5 cm.. Lijkt net alsof er alleen nog een heel dun vliesje overheen zit.. Het stukje huid word steeds dunner, lijkt net alsof het staafje naar buiten gedrukt word of mijn huid over het staafje langzaam uitscheurd of iets..
Ik weet niet of dit normaal is? Dat er altijd zon groot staafje zit achter een heel dun stukje vel??

Wil uiteraard wel even terug naar de piercingshop maar het is niet echt naast de deur, dus stel dat het gewoon normaal is doe ik er nog even niks mee. Het doet verder ook niet echt pijn o.i.d.

Alvast bedankt, gr Noortje

tessyke

Re: Navelpiercing groeit raar!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:33

je piercing is eruit aan het groeien, je vel gaat nog dunner worden en uiteindelijk valt hij eruit.
Ik heb dit zelf 2x gehad met mijn wankbrouwpiercing en heb er een lelijk litteken aan overgehouden.

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 18:38

hoe kan dat al zo snel? heb m pas sinds Juli..

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:39

dat kan erg snel gaan.
Mijn 1ste peircing heeft er een jaar ingezeten en mijn 2de was al na een maand uitgegroeid.

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 18:39

kan ik m er dan niet beter gewoon uithalen alvast? of morgen gewoon ff naar de piercingshop?

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 18:47

Je kunt hem er het beste uit halen. Anders ga je er echt een heel lelijk litteken aan over houden. En dan zou ik morgen ff de piercingshop opbellen.

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 19:54

Okee, kan je daar nog wel ooit n nieuwe laten zetten dan? Of een microdermal ofzo?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:03

Ik zou het niet opnieuw laten zetten. Sommige mensen stoten nou eenmaal piercings af. Het lichaam zal dit waarschijnlijk ook blijven doen..

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:14

maar, gewoon omdat ik altijd heel nieuwschierig ben, als piercings worden gemaakt van chirurgisch staal, hoe zou je lichaam dat dan doen als je geopereerd bent en een stuk chirurgisch staal in bv je been krijgt?
als iemand dat weet hoor... :o

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:52

zodiacje schreef:
maar, gewoon omdat ik altijd heel nieuwschierig ben, als piercings worden gemaakt van chirurgisch staal, hoe zou je lichaam dat dan doen als je geopereerd bent en een stuk chirurgisch staal in bv je been krijgt?
als iemand dat weet hoor... :o

Ook die dingen kunnen worden afgestoten. Gebeurd nog verrassend vaak ook!

Ik zou toch even naar de piercingshop gaan en hun advies vragen.
Maar naar aanleiding van je verhaal denk ik toch dat je hem eruit moet halen omdat hij eruit aan het groeien is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 12:35

[MW] [Centraal] Piercings

Gezien er een centraal topic is waar je met je vragen over piercings terecht kan, zet ik hier een slotje.