Last van bekkenbodem met rijden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sloffiee

Last van bekkenbodem met rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 15:38

Hallo medebokkers..
ik was vanochtend naar mijn paard geweest , gereden, maar ik heb altijd zoon last van mijn bekkenbodem.. zodra ik op der stap meteen slaat de boel op slot en met draven doet het pijn. ik kon niet eens van haar afstappen.
wie kent dit probleem?

Roxxiejj

Re: Last van bekkenbodem met rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 15:43

:wave:

Mijn Heupen schieten standaard op slot met bijvoorbeeld travers en apuyementen. Als mijn been naar achter moet en mijn bovenlichaam met de richting mee, dan voel ik het al bijna aankomen.
Helemaal leuk: ik heb het bij iedere wedstrijd met mijn merrie nog gehad (in de M2 en Z1...). Begin van de proef schiet het op slot en tot het einde van de proef kan ik dan nog vrij weinig behalve me verbijten. Na het afgroeten been over het zadel en dan kan ik het nog volhouden. Heb al menig commentaar van juryleden gehad erover..

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 15:45

Is mensendieck of Cesartherapie daar niet iets voor? Leer je op de juiste manier je bekkenbodemspieren en je bekkenbodem zelf te gebruiken.

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 16:02

Bedankt.voor jullie reactie ;). ik heb net een mooi verhaal van hobby gekregen waar ik veel info uit kon halen via een pb gekregen. over zitles en de juiste houding op het paard..