Permanent krullen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Remark

Permanent krullen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 21:08

Hallo,

Sinds kort zit ik stevig na te denken om mijn haren "permanent" te laten krullen!
Ik was alleen heel erg benieuwd naar mensen die dit zelf ook hebben/hadden.

Wat is vervelend er aan?
Wat juist niet?

Hebben jullie voor en na foto's?
Of alleen na is ook goed!!

Ik heb zelf erg lang en vooral heel stijl haar, een paar dagen geleden heb ik het gekruld, deed er 4 uur over :oo .
Het beviel zo goed, het staat ongelovelijk mooi dit klinkt wel heel zelfverzekerd haha.

Hebben jullie ook tips?
En hoelang bleef het zitten/zit het al?

Groetjes Eva

Kana

Re: Permanent krullen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 21:14

Er zijn hier echt heel veel topics over, zoekfunctie bevind zich rechts boven aan de pagina.

Ik zeg niet doen!
Ik had ook prachtig mooi lang haar, permanentje laten doen, ik wou mooie grote Katja Schuurman krullen... Heb 2 weken lang als een poedel rond gelopen daarna zakte de helft lelijk in en de andere helpt bleef schaapachtig. Daarna brak mijn haar af en was het helemaal dood.
Moest het toen in een korte bob knippen... Heb er super veel spijt van gehad, nu 2 jaar later heb ik aps weer mooi gezond haar.

http://img145.imageshack.us/img145/3255 ... 778909.jpg
Dit was 2 dagen na het permanentje, foute foto dus in link.(maar je kunt de krullen wel zien) :+

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 21:16

Ik heb nooit mijn haren permanent gekruld (heb (helaas) permanent krullen van mezelf), dus eigen ervaring kan ik niet vertellen. Wel een aantal vriendinnen die het gedaan hebben en die leken de eerste 2/3 weken meer op een "schaap" qua krullen, nee zijn niet mijn eigen woorden. :') Daarna wordt het wel mooier.
Ik heb alleen zelf een gruwelijk hekel aan krullen, zal wel komen omdat ik van mezelf krullen heb. :P

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 21:28

Laatst bijgewerkt door xMarieke op 15-01-11 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Linkje aangepast