Acupunctuur

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sassy4barrel

Acupunctuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 19:57

Zijn er bokkers die ervaring hebben met acupunctuur , bijv stoppen met roken of afvallen of misschien ergens anders voor ?
Ben erg benieuwd naar evt resultaten :)

Odysseus

Re: Acupunctuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 00:35

Voor migraine! Is er wel door verminderd maar niet helemaal weggegaan. Kreeg toen Chinese kruiden voorgeschreven van de accupuncturiste en daarmee is het helemaal weggegaan :)

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 00:36

Ik heb accupunctuur gehad voor mijn pfeiffer.
Helaas werd ik er alleen maar moeier door.

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 00:39

Heb het eenmalig een keer gedaan voor een blessure in mijn voet.., had het toen in mijn goede been/voet gekregen maar voelde voor mij niet echt prettig ben er ook mee gestopt.

Weet niet of het vaker is bij accupunctuur, maar die vrouw ging ook met een kaars ofzo langs mijn slechte been/voet dan werd t warm. Maar geen effect omdat ik er vrijwel niets van voelde (zenuw door in mn scheen..)

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:02

Ik heb 2 maanden acupunctuur gehad (mijn fysio heeft daar voor geleerd). Maar helaas heb ik daar geen effect van gehad (ja mijn angst voor naalden is iets kleiner geworden.. mits dat hij ze er in prikt :+ )
Het was voor mijn gewrichten, maar voornamelijk mijn rug. Hij heeft niets met stroom er op gedaan oid. alleen die naalden er in geprikt en een hele tijd wachten en toen mochten ze er weer uit!
Dus geen positieve ervaring, maar ook geen negatieve...
Zal het als ik jou was proberen,, niet geschoten is altijd mis!