Ik typ even kort en bondig. De lettertjes op het scherm doen zeer aan mijn ogen namelijk
Vorige week maandag van paard gevallen. Het zag er niet uit alsof ik hard viel, maar mijn hoofd knalde wel hard tegen de grond. Ik had een cap op en viel in het zand. Desondanks hoofdpijn, misselijk en licht in mijn hoofd. Klachten werden na een paar dagen minder.
Woensdag naar de manueel therapeut geweest. Heeft wat ribben, ruggewervels en mijn nekwervels gemanipuleerd (gekraakt). Daarna werden de klachten weer een stuk erger. Moeilijk focussen en lichte oorsuizingen kwamen erbij.
Vandaag naar de huisarts geweest. Die zei dat ik beter niet mijn nek kon laten manipuleren bij een hersenschudding. Ik dus gezegd dat de manueel therapeut dat al had gedaan. Maar ze was niet duidelijk wat de gevolgen hiervan zijn en ook niet of de verergering van de klachten daarmee te maken heeft. Iemand hier ervaring mee? En wat kan ik nu het beste doen?
Kom maar wijn en chocola brengen. Oh nee mag niet...En niet tv kijken, computeren of lezen. Enig idee wat ik wel kan doen?