Pijn rondom oor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GummyBear

Pijn rondom oor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-11 16:47

Hoi!

Ik heb sinds gister ineens pijn rond m'n oor. Voor m'n oor, bij m'n tragus zeg maar, voelt het net zoals een blauwe blek als ik erop druk. Achter m'n oor zit een harde bult. Het doet alleen pijn als ik eraan zit en van m'n oor zelf heb ik geen last..

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Alvast bedankt :)
Groetjes Michelle

Blue_Eyes

Re: Pijn rondom oor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 21:59

Je tragus? Dat woord ken ik niet. Harde bulten achter mijn oor heb ik ook, dat heet je schedel ;)

Als het niet vanzelf overgaat kun je er natuurlijk even mee langs de huisarts...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 22:01

Heb je toevallig ook een oorontsteking gehad of gewoon oorpijn? Ook even in de spiegel kijken of het pijnlijke oor wat meer van je hoofd afstaat dan het andere oor(flapoor idee), als dit zo is dan snel naar de huisarts en aan de antibiotica.

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 14:00

@ Blue_Eyes: tragus is dat stukje kraakbeen aan de voorkant van je oor, waar veel meiden een piercing in hebben ;) en die bobbel is echt niet m'n schedel, voel echt duidelijk een bult erop als ik het vergelijk met m'n andere oor..

@ bigone: nee, ik heb geen oorontsteking gehad ofzo, het kwam gewoon uit het niets. M'n oor staat niet verder van m'n hoofd af, maar is nu ook rood en opgezwollen. Had ook toen ik net wakker werd ineens uitslag op de gehele linkerzijde van m'n gezicht.. Verder voel ik me prima, maar ga toch maar naar de huisarts vandaag. Het is namelijk in 1 dag best wel verslechterd, weet niet hoe hey morgen of overmorgen is als ik nog wacht..

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 14:46

Hm... dat klinkt als gordelroos aan je oor! Mijn moeder heeft dat soms ook. Ik hoop dat je HA je kan helpen.

En tja, ik ben geen piercingdrager... dus daarom kende ik die tragus natuurlijk niet ;)